Inlägg från: Felicia6 |Visa alla inlägg
  • Felicia6

***Skelleftetråden***

hally skrev 2008-03-14 11:38:50 följande:
    kobra: Lider med dej och alla andra som har magsjukan i huset. Usch och fy va less jag är på den! Hoppas ni slipper den nu.hallå får jag vara med o pladdra jag har bara min snart 2-åring att prata med men han sover nu och det ekar så mycket här i huset att gå och prata för mej själv
    Prata på
  • Felicia6

xylifon, aaahh då hänger jag med Vem verkar vinna "slaget" om att få gå ut då? hihi

• Felicia6
    hally skrev 2008-03-14 11:43:04 följande:
    I helgen ska vi slita ut allt vi har kvar i lgh i Ersmark och städa den och kasta tillbaka nycklarna och aldrig titta på det huset igen! Hrm... Så fyller svärmor år...och resten av tiden (om det finns någon rest) ska vi försöka få lite ordning här och fortsätta med väggar och tak.Jag läääääängtar tills vi har en soffa och en TV och ett färdigt vardagsrum så man kan slappa i soffan igen!
    Men gud det kan jag förstå Ni har ju haft så otur på sista tiden och det är klart att man vill komma "till ro" i sitt nya hem ju
  • Felicia6
    maritmedm skrev 2008-03-14 11:43:42 följande:
    Ne nu ska jag gå och möta upp sambon, ska på stan och käka innan vi ska på KK och träffa kuratorn ang vår barnlöshet. Ha det gött i helgen alla!!!!
    Detsamma Lycka till idag
  • Felicia6
    madigan skrev 2008-03-14 16:24:26 följande:
    ojdå..jag får de den 9 april.
    9e april fyller jag år
  • Felicia6

Xylifon, men varför struntar inte bara bägge i att åka då?

Hally, jag är så less mat nu att jag spyr snart. Känner mig rent äcklad av mat jag gör fan inget annat än att äta Men jag har gått ner 11kg på 4veckor så det är ju bra. Och jag har inget ont eller så heller

• Felicia6
    Mochride skrev 2008-03-15 22:34:41 följande:
    Törs man hoppa in här? Alla verkar känna (till) varandra så bra redan.
    Absolut välkommen hit

Malle, du får med ett inbetalningskort med kläderna
  • Felicia6
    Lillhjärtat04 skrev 2008-03-15 23:06:30 följande:
    Jepp, du kommer och hämtar din kläder här och sen så följer det med ett inbetalningskort. Då har du ca 10-14 dgr på dig att betala
    Hörrududu, du hälsade minsann inte på mig då du åkte hem från jobbet i torsdags
  • Felicia6
    Lillhjärtat04 skrev 2008-03-15 23:10:21 följande:
    Va?! Vars va du då???
    Satt i våran bil precis utanför utgången där ni kom Du tittade rakt på mig oxå hihi.
  • Felicia6
    Lillhjärtat04 skrev 2008-03-15 23:13:50 följande:
    hahaha....va? *skrattar* Vilken dissar jag är! Det va verkligen inte med mening...va väl antagligen så ivirg på att få komma från jobbet så jag fokuserade mig på bilen som skulle ta mig därifrån
    Ja jag förstod nästan det Ibland är man blind fast man kollar rakt fram
    Kommer du ihåg bilen då? Vinröd v70, vi körde sen precis framför er ett tag
Svar på tråden ***Skelleftetråden***