• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • maltazar

haha ja om de nu är bra så.. visst :P

men för att reda ut lite missförstånd (ja jag är också trög), men jag tänker såhär "man föder vaginalt" eller "blir snittad"
    och då som sagt, inget sagt om smärtan eller "arbetet", de lär väl vara rätt lika "belastning" ändå.

Peda skrev 2008-03-28 23:12:28 följande:
    ahh. haha.. skönt.. då är det bara jag som är trög som vanligt!
  • Peda

Helt ärligt tror jag inte man kommer undan billigt på nåt sätt! Kobra kan nog skåla på det? Det är inte lätt att föda vaginalt o inte att snittas heller. är hemskt och underbart på olika sätt.

Nu ska jag, för femtielfte gången gå och sova. Natti !! =) Tack för en bra kväll.

• skrutteluttan74
    kobra skrev 2008-03-28 23:14:37 följande:
    jag har fött två med snitt och två vaginalt och för att bara tala för mig själv så känndes det mer som jag FÖDDE när de kom den så kallade rätta vägen..men då de andra var katastrofsnitt så hann jag ju med allt värkarbete ändå men 1000 ggr hellre vaginalt om jag får bestämma
    Ja de kan jag förstå...för det är ju så att man hur man än gör,så vid vaginal födsel så "Kommer man igång" snabbare...det är ju oundvikligt
  • kobra

ja jag kan skåla på svåra förlossningar, tvillingarna kom ju olika vägar..en ut genom muffen och nästa genom magen

• Peda

*får skrämselhicka* Jag kan knappt föreställa mej hur hemskt det måste ha vart ! =(
    Helt klart värre än att bara ha en som ska komma en väg..helt klart.. fy bubblan.

kobra skrev 2008-03-28 23:18:28 följande:
    ja jag kan skåla på svåra förlossningar, tvillingarna kom ju olika vägar..en ut genom muffen och nästa genom magen
  • skrutteluttan74

Näää...detta duger inte...nu får ni göra som ni vill..Men jag svansar nog efter maken till sängen...
    Tack för lite goda skratt ,sov sött vakna blött eller för all del,gör som jag "sov gott och vakna torrt"....

• Peda

jo..jag svansar också efte din make in i ert sovrum.. ses där

natti

skrutteluttan74 skrev 2008-03-28 23:19:45 följande:
    Näää...detta duger inte...nu får ni göra som ni vill..Men jag svansar nog efter maken till sängen...Tack för lite goda skratt ,sov sött vakna blött eller för all del,gör som jag "sov gott och vakna torrt"....
  • maltazar

Peda: lycka till! och somna inte på hallbänken ;)

• skrutteluttan74
    kobra skrev 2008-03-28 23:18:28 följande:
    huga,huga...Måste varit skit jobbigt...Fy ändå
    Peda skrev 2008-03-28 23:21:01 följande:
    jo..jag svansar också efte din make in i ert sovrum.. ses där natti
    Jaja...visst,visst...men akta byrån,den har hårda kanter serru...så håll till höger så kommer du efter honom See U
Svar på tråden ***Skelleftetråden***