• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • kobra

ja roligt var det ju inte men jag måste vara av nåt tåligare släkte, mådde inte alls dåligt efter..inte efter första katastrofsnittet heller..ofta kan man ju må lite halvtaskigt och komma i en svacka men jag har väl antingen förträngt elelr så är jag av e accepterande natur..

jag var så lycklig att de kom ut utan några hjärnskador

• skrutteluttan74
    kobra skrev 2008-03-28 23:27:19 följande:
    ja roligt var det ju inte men jag måste vara av nåt tåligare släkte, mådde inte alls dåligt efter..inte efter första katastrofsnittet heller..ofta kan man ju må lite halvtaskigt och komma i en svacka men jag har väl antingen förträngt elelr så är jag av e accepterande natur..jag var så lycklig att de kom ut utan några hjärnskador
    Jaaa...JAg förstår dej,det är ju så man måste tänka...
    Har du förträngt så kommer det ,men snarare troligt är att du är av accepterande natur...Jag är också sån...men de kan bli tufft ändå...
    Men just då det gäller ungarna så är man ändå väääääldigt tuff på någe vis ...
  • kobra

ja jag tar allt som det kommer, stressar inte upp mig speciellt över saker och ting
    till skillnad mot syrraan som ska ha kolla på allt, skrev brev till förlossningen om hur hon ville ha det men jag tror inte att brevet ens lämnades fram

• kobra

du bc jag tror att peda redan ligger hos din make :-d

• skrutteluttan74
    kobra skrev 2008-03-28 23:37:11 följande:
    ja jag tar allt som det kommer, stressar inte upp mig speciellt över saker och tingtill skillnad mot syrraan som ska ha kolla på allt, skrev brev till förlossningen om hur hon ville ha det men jag tror inte att brevet ens lämnades fram
    Hahaha,,,ojoj,hon var förutseende hon...snacka om planering...

Nåväl...Nu igen...NAtti natt nu alla Nu drar jag mej härifrån...
  • maltazar

bcsvensk: är du säker på det? :P

• skrutteluttan74
    kobra skrev 2008-03-28 23:39:29 följande:
    du bc jag tror att peda redan ligger hos din make :-d
    aaaa...nog bäst jag drar nu...Hahaha
  • skrutteluttan74
    maltazar skrev 2008-03-28 23:40:46 följande:
    bcsvensk: är du säker på det? :P
    nääää...jag är ju inte det...men nu ska jag försöka att INTE va nyfiken och se vad nu skriver...får kolla i morrn...Natti natt
  • maltazar

nej, nu måste jag med börja dra mig. dödligt trött..
    och har en känsla av att Tindra inte kommer sova så bra, vart upp en sväng på toa redan :/ dumma mamman som inte tänkte på att hon kunde somna framför tv

• Felicia6

Jösses vad ni skriver

xylifon, ska lägga till dig så du kan se Finns ju flera olika magsäcksoperationer. Den jag har gjort heter Gastric Binding och är den nyaste och mest effektiva. Då skär man bort ungefär 90% av sin magsäck och flyttar om tarmen och lite så.
    Själva operationen hjälper en att gå ner 50-75% av ens övervikt och sen lär sig kroppen ta upp allting man stoppar i sig, men oftast så är man redan så rörlig och har ändrat sitt liv så man går ner resten oxå.
    man kan gå upp i vikt efter open, men dom flesta håller någorlunda vikten dom "fått"
    Den här operationen kan man inte göra flera ggr såvitt jag vet iaf

Pumpkin, tack snälla

Malle, Ska fixa såna kort sen tack

Svar på tråden ***Skelleftetråden***