• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • hally
    maritmedm skrev 2008-05-15 07:59:20 följande:
    Förlåt, jag ska sluta stalka folk
    Ja du får ju skärpa dej när du är ute bland folk! Annars får du sitta kvar i din garderob

Grattis madigan, känns det bra?
    Har en kompis som ska ha barn om 2 veckor men hennes propp har visst gått, spännande!
  • madigan
    hally skrev 2008-05-15 08:25:42 följande:
    Ja du får ju skärpa dej när du är ute bland folk! Annars får du sitta kvar i din garderob Grattis madigan, känns det bra? Har en kompis som ska ha barn om 2 veckor men hennes propp har visst gått, spännande!
    Jo men jag vill göra bort detta nu. Den ligger rätt, har inga förvärkar ens så jag har inte så stora förhoppningar ännu.
    suck!
  • maritmedm
    hally skrev 2008-05-15 08:25:42 följande:
    Ja du får ju skärpa dej när du är ute bland folk! Annars får du sitta kvar i din garderob Grattis madigan, känns det bra? Har en kompis som ska ha barn om 2 veckor men hennes propp har visst gått, spännande!
    Ska du vara min garderobsvaktare då???? I så fall är jag på

Å vad jag är trött idag, vill hem och sova....
  • maritmedm

Jag har försökt kolla på det dä klippet men kan inte!!! Visst är mitt barn med?!

• lilun

nån som vet när värmen kommer? Är less på att det ska dra kallt varje dag, och det skulle ju inte skada ifall man fick lite färg innan sommaren!

• madigan
    lilun skrev 2008-05-16 09:32:58 följande:
    nån som vet när värmen kommer? Är less på att det ska dra kallt varje dag, och det skulle ju inte skada ifall man fick lite färg innan sommaren!
    Jag har ingen aning, men min sons lärare tror på en värmebölja den 26 maj
  • maritmedm

Igår var det förbannat kallt!!!! Bannade mig själv att jag inte hade långkalsonger och mössa.

• hally

Tinizgirl skrev 2008-05-15 21:05:49 följande:

norran.se/nvtv/%3A%2F%2Fnorran... Ser allafall 2 barn ja känner :)
    Tack för länken, ser en kille som ska bo hos i helgen

Hemskt va kallt det är och jag som tänkt att barnen ska kunna vara ute helgen...hehe, visst är det så man gör när man har andras barn?
    I Skåne går de i shorts och linne och sitter ute och solar. Hoppas verkligen det håller i sej över nästa helg så man får lite värme!
  • lilun

madigan: hoppas att det stämmer för jag fyller år den 27 och det skulle inte sitta helt fel med lite värme.

Idag så har vi äntligen köpt en "ny" bil, blev lite dyrare än vad vi hade tänkt men så är livet, så nu får vi äntligen lämna tillbaka "stenen" som vi har haft som lånebil, skönt.

• Mochride

Jag vill också ha värme. Det är så tråkigt att cykla till jobbet på morgnarna när det är minusgrader.

• hally

lilun: Grattis till bilköp! Vad blev det?

Jaha, nu är man ensamstående 3-barnsförälder då Fick just erbjudande om ett fjärde barn, vad tycker ni? En ettåring till skaran?
    Sambon skulle få slag när han kommer hem till mej och 4 barn

• Tinizgirl
    maritmedm skrev 2008-05-16 07:38:15 följande:
    Jag har försökt kolla på det dä klippet men kan inte!!! Visst är mitt barn med?!
    Joo, M är med och Maya Hihi!
  • lilun

hally: det blev en ranult laguna 2.0T, har dock inte sett till den så mycket ännu eftersom gubben tog den till jobbet och skulle putsa upp den, typiskt.

Svar på tråden ***Skelleftetråden***