***Skelleftetråden***
jomen ändå, framtiden kan ju va en bra bit bort och då kanske man inte minns allt man lärt sig.
jomen ändå, framtiden kan ju va en bra bit bort och då kanske man inte minns allt man lärt sig.
Laoghaire: ah, ja då hinner du ju kanske innan.. när börjar sommarjobbet då?
och hur nödvändigt kan de tycka att söka-jobb-kurser är för dig som bevisligen har skaffat dig ett sommarjobb åtminstone? vore ju knäppt om du skulle måsta gå en kurs innan du börjar på ett jobb du redan har fått :P
haha ja, då ser man ju hur otroligt nödvändiga de är :p
madigan: att du orkar :) jag va ut me hunden för ett tag sedan "lång promenad" tänkte jag.. men f-n vad det blåste då :/ blev inte alls speciellt lång sväng
Nån som vet om det kan finnas pollen här redan?
Svider ofta i mina ögon nu när vi går ut, men det kan väl inte ha kommit än?
nej, va jobbigt :/
Peda: hus är ju (nästan) alltid billigare att bo i :)
plus att typ hälften av de man betalar är till sig själv
Vi betalar 3500-4000:- för en 3:a på 75kvm.
madigan: jag tror också ni fort kan tjäna in på det.
Anderstorp rekommenderar jag med, som mest kanske ni skulle ha en hyra på 4-5000:- för en med samma stl som de ni har nu. Blir ju snabbt många extra slantar :)
Och det är nära att gå både till Coop och centrum.
Hm, ja när vi flyttade till atorp först så bodde vi på skiftes, ännu närmare coop då. Och jag cyklade alltså dit VARJE dag :P
så det var minsann inte många tunga kassar att få hem.
...men då var jag också gravid och bodde med en allvarligt cocacolaberoende karl :P
hehe nä så illa var det väl inte... men en flaska/dag gjorde vi nog av med..
och så var det ju nå gott varje dag.. godis, choklad, chips eller annat.. heh, sånt man får när man är gravid ;)