***Skelleftetråden***
kobra: jo, men när hon väger drygt 20 kg så verkar de väl inte lika bra heller.. och tar man 2 blir de väl för mkt. sen tar hon helst tabletter i munnen nu.
kobra: jo, men när hon väger drygt 20 kg så verkar de väl inte lika bra heller.. och tar man 2 blir de väl för mkt. sen tar hon helst tabletter i munnen nu.
jo nu gapa hon :)
Tandhygienisten vart något impad! På vägen ut fråga hon om vi hade tränat hemma, men nejdå.. bara de att Tindra är mindre blyg nu än hon vart tidigare :) Så hon fick alla tänder räknade o även bettet kollat.
haha man får väl se det positiva då, bra att hon kan stå upp för sig själv och säga ifrån :P
hehe vet hur de är :P men de är ju ärliga åtminstone
kobra: menar du att man ska ha ett särskilt kort för å handla på willy's då?
annars funkar väl kontanter lika, lägga undan de pengar löst som går till mat.
Lotta: ja jag håller med kobra :) men kroppen va svår att se, ränderna stör lite :P tror man ser bäst skillnad i samma kläder, då syns ju även då de ser pösigare ut
Lotta: mehhh, ta på dig de byxor som är förstora så man får se hur du krympt ur dom ;)
Är jag den enda som undviker Willy's för att jag vill ha bra, svenska mat? :P
Jo, visst har de det.. Men största anledningen till att handla där är ju att de har budgetvaror á la Eldorado och annat från gud vet vars