***Skelleftetråden***
Ska man tjäna på Willys måste man ju handla deras billigare märken.
hally: mja, med tanke på att de ja handlar på vanliga affärer är stora, välkända, gamla svenska märken så...
Sen har jag erfarenhet av att billigare är sämre och mindre noggrannt tillverkat. Tex jääättestor (exotisk? :P) skalbagge i Ica's våffelmix.
..Jag köper alltså i stort sett aldrig billigare märken. Finns som ingen anledning o handla på Willys då.
hally: nja, inte precis.. men de vet man iaf att de har ekonomin och möjligheterna att göra saker ordentligt! =inga exotiska insekter
Nej, jag sa att jag INTE köper budget-varor. Vare sig de är från willys, coop el ica.
Kända svenska märken sa jag. stora.
Lotta: nu när jag tittar i lite mer vaket tillstånd kan jag faktiskt se skillnad, både mage och rumpa ser mindre ut :)
men vore kul om du kunde fixa kort me samma kläder, så syns det tydligare.
Pust.. NU har jag läst klart allt ni babblat.. Fast nu lärde jag mig att hoppa över xylifon's och maritmedm's inlägg :P
Tog väl totalt 50 minuter att läsa ikapp... fast lite inaktivt med spring o hjälpa Tindra.
hittade en länk så jag sprider vidare...
Namninsamling för att hindra en pappa som våldtagit barnet att få vårdnaden.
www.namninsamling.se/index.php&nid=1829
Peda: men jag tror inte det var så Anna menade heller.. och jag håller med henne, om hon nu menade som jag.. :)
Klart man ska kunna prata me alla här, vare sig man har dem på msn eller ej, men kanske inte skriva en massa helt privata grejer, som ingen annan bryr sig om eller ens får veta... (som exempel bara x och m's olika bokstavsbenämningar på folk.. makes no sense to me)
haha räcka upp handen på msn kanske? :P
fast de går ju bara inför de man har där då... hmm..
xylifon: men det är ju super att du livar upp tråden :)
men det jobbiga blir ju de/vi som jobbar på dagarna, kommer hem o de kommit 4-5 nya sidor me inlägg om då 70% av dem är enbart privata diskussioner