• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • skrutteluttan74
    Annamus skrev 2008-03-29 21:14:34 följande:
    Hejje tjejjor. Jag har faktiskt läst alltihopa. Ni är inte riktigt som ni ska i huvvet. ;) Anyhow... jag vill bara ha er åsikt om min åkpåse jag sytt så här har ni länken. annaluskan.bilddagboken.se/p/show.html... Finns en till bild om ni kikar på föregående bild åxå. Skriv jättegärna vad ni tycker och ge eventuellt tips inför nästa åkpåse som ska bli till nästa vinter. ;)

Hahaha.,...säger bruppan som läst alla inläggen hahaha
    Tur vi inte är riktigt riktiga,då hade nog fredags kvällen blivit otroligt tråkig...säger som xylifon,inte mitt fel...kanske jag med skyller på Peda då hon ändå inte är här...*kollar runt så hon inte ä med mn make i soffan *....

Och vad gäller Åkpåsen...Du är OTROLIG,helt fantastisk på att sy alltså

• maltazar

Anna: min åsikt har du ju redan :)
    ...och sen tror jag bara du är avis för att vi är så grymt roliga här... :P hmm

• maltazar

xylifon: heh nä vi har ju inge lösgodis o sånt...
    men vi sköter ju allt hos oss iaf, inkl städning

jag håller med er andra förresten, vi skyller på Peda, hon är ändå inte här nu :)

• skrutteluttan74
    maltazar skrev 2008-03-29 21:41:02 följande:
    Anna: min åsikt har du ju redan :)...och sen tror jag bara du är avis för att vi är så grymt roliga här... :P hmm
    Du sa de alla vi andra tänkte ...Hon var no bara avuns för att vi inte hade "något" liv i går då våra kidz sov
  • skrutteluttan74
    maltazar skrev 2008-03-29 21:13:59 följande:
    xylifon: men mjukglass är underbart ju! på mitt jobb längtar vi alla tills vi får tillbaka maskinen :)
    Kanske är lättare att pruta hos er då ?? hahaha
  • Annamus

Äh för fan tjejjer, inte har jag heller nåt liv, jag bara låtsas ha det. I övrigt håller jag med er alla, det ÄR Pedas fel.

Nä för att vara litegranna allvarlig, jag vill inte vara en glädjedödare, men det är inte så här riktigt jag ser den här tråden borde användas... När det kommer någon ny eller de som inte är in 70 ggr per dag så vore det ju kul om de åxå kunde få hänga med i vad som händer. Däremot är det ju inte helt otroligt att flera i tråden kunde träffas på messenger och knäppa sig. Jag är inte emot knäpperier alls, om nu någon fått den uppfattningen. Å sen för den delen så knäppade ni er i går med varandra OM varandra. Var inte bara två personer som pratade helt privat som det jag påpekade om.

Sedan undrar jag om någon verkligen tog illa upp över det jag skrev, för jag blir hemskt illa berörd över alla antydningar åt det håller. Jag är lite over-sensitive kanske... eller?

• skrutteluttan74
    Annamus skrev 2008-03-29 21:51:53 följande:
    Äh för fan tjejjer, inte har jag heller nåt liv, jag bara låtsas ha det. I övrigt håller jag med er alla, det ÄR Pedas fel.Nä för att vara litegranna allvarlig, jag vill inte vara en glädjedödare, men det är inte så här riktigt jag ser den här tråden borde användas... När det kommer någon ny eller de som inte är in 70 ggr per dag så vore det ju kul om de åxå kunde få hänga med i vad som händer. Däremot är det ju inte helt otroligt att flera i tråden kunde träffas på messenger och knäppa sig. Jag är inte emot knäpperier alls, om nu någon fått den uppfattningen. Å sen för den delen så knäppade ni er i går med varandra OM varandra. Var inte bara två personer som pratade helt privat som det jag påpekade om.Sedan undrar jag om någon verkligen tog illa upp över det jag skrev, för jag blir hemskt illa berörd över alla antydningar åt det håller. Jag är lite over-sensitive kanske... eller?
    Jag tog inte illa upp av det du skrev...Absolut inte.
    Visserligen skriver inte just jag så mycket personligt så,eftersom jag inte känner så många av er,många av er har ju träffats IRL eller på messenger.
    Och då är det lättare att det bli mer privat,vilket är lite givet.
    Sen ska man ju som du tex,självklart få säga vad man tycker,men man får ju räkna med att andra svarar tebax,så är det ju.
    Jag är expert p åatt kläcka ur mej vad jag tycker och tänker och får ofta då svar på det givetvis.
    Så för min del får du skriva ,tycka och tänka det du länner,det är ju lite så det ska va också,att man ska våga ta upp saker man känner för,för det är ju ett forum
  • varfördåför

helt allvarligt nu. tycker att det är väldigt synd att tråden ska vara död heladagarna och vänta på att alla ska hinna läsa och begrunda alla inlägg.

jag vill veta exakt vad tråden ska vara till. det är inte en fikatråd längre iaf, och att diskutera typ skellefteå känns lite pase.. hmm..

ibörjan pratades mycke om knuten och olikaträffar och nu pratas det inte alls.

men jag kan göra så att jag startar en ny tråd då isf så kan jag ju skriva mer i den osså skriver jag bara små korta inlägg om lägenheter och hus som ändå blir ignorerade?!

jag är inte bitter, vill bara veta EXAKT vilka regler som gäller i tråden!

• Lillhjärtat04

Felicia: Träffade på din man och son idag....vi åt nog från samma ställe skulle jag kunna tänka mig

• kobra

hur ska tråden användas egentligen? riktlinjer..ämnen..politik, svårt att styra åt nåt håll anser jag,, tillslut kan det ju bli lite tokerier..ju tröttare alla är och egentligen borde gå och sova bums

Svar på tråden ***Skelleftetråden***