Annamus skrev 2008-03-29 21:51:53 följande:
Äh för fan tjejjer, inte har jag heller nåt liv, jag bara låtsas ha det. I övrigt håller jag med er alla, det ÄR Pedas fel.Nä för att vara litegranna allvarlig, jag vill inte vara en glädjedödare, men det är inte så här riktigt jag ser den här tråden borde användas... När det kommer någon ny eller de som inte är in 70 ggr per dag så vore det ju kul om de åxå kunde få hänga med i vad som händer. Däremot är det ju inte helt otroligt att flera i tråden kunde träffas på messenger och knäppa sig. Jag är inte emot knäpperier alls, om nu någon fått den uppfattningen. Å sen för den delen så knäppade ni er i går med varandra OM varandra. Var inte bara två personer som pratade helt privat som det jag påpekade om.Sedan undrar jag om någon verkligen tog illa upp över det jag skrev, för jag blir hemskt illa berörd över alla antydningar åt det håller. Jag är lite over-sensitive kanske... eller?
Jag tog inte illa upp av det du skrev...Absolut inte.
Visserligen skriver inte just jag så mycket personligt så,eftersom jag inte känner så många av er,många av er har ju träffats IRL eller på messenger.
Och då är det lättare att det bli mer privat,vilket är lite givet.
Sen ska man ju som du tex,självklart få säga vad man tycker,men man får ju räkna med att andra svarar tebax,så är det ju.
Jag är expert p åatt kläcka ur mej vad jag tycker och tänker och får ofta då svar på det givetvis.
Så för min del får du skriva ,tycka och tänka det du länner,det är ju lite så det ska va också,att man ska våga ta upp saker man känner för,för det är ju ett forum