• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • skrutteluttan74
    xylifon skrev 2008-03-29 22:02:17 följande:
    helt allvarligt nu. tycker att det är väldigt synd att tråden ska vara död heladagarna och vänta på att alla ska hinna läsa och begrunda alla inlägg.jag vill veta exakt vad tråden ska vara till. det är inte en fikatråd längre iaf, och att diskutera typ skellefteå känns lite pase.. hmm..ibörjan pratades mycke om knuten och olikaträffar och nu pratas det inte alls. men jag kan göra så att jag startar en ny tråd då isf så kan jag ju skriva mer i den osså skriver jag bara små korta inlägg om lägenheter och hus som ändå blir ignorerade?!jag är inte bitter, vill bara veta EXAKT vilka regler som gäller i tråden!
    Jag har ingen aning,men jag kan tycka och tänka med för den delen,att Tråden ska vara till för allt möjligt,just som den är ...eller är jag fel ute ??
    Det är ju inget speciifikt Forum...utan det är ju om allt det diskuteras...
    Vet inte om jag har fel,men det är min åsikt ialla fall...BLANDAD FORUM TRÅD=Allt möjligt
  • varfördåför

orter/områden heter den, dvs vi ska prata om skellefteå med omnejd! har ju slagit ett slag för macken i bureå idag så jag är innom ramen!

• skrutteluttan74
    kobra skrev 2008-03-29 22:04:42 följande:
    hur ska tråden användas egentligen? riktlinjer..ämnen..politik, svårt att styra åt nåt håll anser jag,, tillslut kan det ju bli lite tokerier..ju tröttare alla är och egentligen borde gå och sova bums
    Jo ungefär så tänker jag mej det också... Allt möjligt,sen blir alla trötta och bör krypa i säng,det är då det spårar ur,men de gick ju bra de me trots allt
    Och sen  nästa dag så är man liiiite allvarligare igen...I bästa fall
  • skrutteluttan74
    xylifon skrev 2008-03-29 22:07:34 följande:
    orter/områden heter den, dvs vi ska prata om skellefteå med omnejd! har ju slagit ett slag för macken i bureå idag så jag är innom ramen!
    hahahaha....Jag med,för jag pratade om glassen på macken
  • maltazar

haha, nyhetstjejen på tv4 är nog lika låg som oss.. "kl 20 släcktes slottet ner utom i ett rum.. och vi kan ju bara gissa va som hände där.."

• maltazar

jag tolkar det hellre som orter/områden som samlas i en grupp o pratar...
    om vad vetefan :P

xylifon skrev 2008-03-29 22:07:34 följande:
  • varfördåför

maltazar, hon menade nog inte så, är bara du som fantiserar om kungen

• skrutteluttan74
    maltazar skrev 2008-03-29 22:08:31 följande:
    haha, nyhetstjejen på tv4 är nog lika låg som oss.. "kl 20 släcktes slottet ner utom i ett rum.. och vi kan ju bara gissa va som hände där.."
    hahaha...och ännu mer komisgt,då jag läste det högt vid bärbara datorn i soffan,så slocknade våran övervåning,allt blev svart utom "Familjeliv" som lyste upp rummet...
  • maltazar

xylifon: hahah nä, han är lite för gammal för mig :) du kan få honom!

Svar på tråden ***Skelleftetråden***