• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • varfördåför

jo,, att köpa o äta kanske, men f*n inte o göra :-P skitjobbigt ju, o laddigt.. blääää!

• skrutteluttan74
    xylifon skrev 2008-03-29 20:56:06 följande:
    jo,, att köpa o äta kanske, men f*n inte o göra :-P skitjobbigt ju, o laddigt.. blääää!
    hahahaha...Jo det kan jag tro... Jag är en hejjare p åatt pruta på mjukglass,så kommer det in ngn i sommar emd tre ungar i släptåg....Göm Dej!!
  • varfördåför

hehe.. pruta lyckas du nog inte med hos oss dock vi är hårda

• skrutteluttan74
    xylifon skrev 2008-03-29 21:04:20 följande:
    hehe.. pruta lyckas du nog inte med hos oss dock vi är hårda
    Säg inte det ,säg inte de.. Jag är upplärd av en mästare,min pappa
  • skrutteluttan74

Näää..nu ska jag lägga ,mej i soffan igen...och tycka lite synd om mej själv...för att jag är så vansinnigt snorig och febrig...Men ha en bra kväll

• varfördåför

hehe.. ok. tvivlar ändå men du kan ju ringa cheferna redan nu o börja bearbeta dem

• maltazar

xylifon: men mjukglass är underbart ju! på mitt jobb längtar vi alla tills vi får tillbaka maskinen :)

• Annamus

Hejje tjejjor. Jag har faktiskt läst alltihopa. Ni är inte riktigt som ni ska i huvvet. ;)

Anyhow... jag vill bara ha er åsikt om min åkpåse jag sytt så här har ni länken.
    http://annaluskan.bilddagboken.se/p/show.html?id=186236023&directlink=1 Finns en till bild om ni kikar på föregående bild åxå. Skriv jättegärna vad ni tycker och ge eventuellt tips inför nästa åkpåse som ska bli till nästa vinter. ;)

• varfördåför

maltazar: men ni sköter inte ALLT annat också, typ städning, mejeri, bröd, lösgodia.. allt, allt , allt. på vanliga ställen så finns det spesiella firmor och anstälda för sådant jobb.

annamus: vill bara säga att det inte var mitt fel att det blev sådär, jag tror facktiskt att det var pedas

• varfördåför

jättefin var åkpåsen jag håller på att sy en i grön mantjester, började då jag fick alvin 5årsedan. blir kanske klar till nästa barn

Svar på tråden ***Skelleftetråden***