• hally

***Skelleftetråden***

Värst är när barnen kommer och tigger och föräldrarna står bakom. HUVVA!! Stackars barn, måste kännas pinsamt att tigga när man inte är fattig...

Vi har tapet-problem. Vad har ni folk på väggarna?

• hally

maritmedm: Ska ni sätta tapeter i ett hål?
    Jag vill ha vita tapeter, möjligtvis grå i hallen, åsså helsvart på TV-väggen i vardags/TV-rummet. Åsså vill jag ha mönstrade svart/grå på hel-väggen i matrummet.
    Alla rummen sitter liksom ihop, det är öppet mellan alla rummen.
    Har ni hört nåt om vinyltapeter, bra/dåligt?

• hally

hally skrev 2008-03-19 08:25:17 följande:

...Alla rummen sitter liksom ihop...
    Haha, det vore ju illa om rummen inte satt ihop va?
  • hally

maritmedm: Svägerskan har vart hos Fotograf Mariann eller heter den så? Det blev fina foton.
    Har inte vart hos nån själv då vi dels har en bra kamera som vi övar flitigt med och sen har jag en väninna som är skolfotograf, så där blir det porträttfoton med riktigt bakgrund.

• hally

lilun: Ja det är ju precis midbec vi kollar på Fast de heter Qbic. Själva tapetseringen tror jag inte är någon skillnad, men har hört en del som sagt att vinyltapeterna tas bort för det är nåt gift i dem. Och mer gift än nödvändigt vill vi inte ha, men å andra sidan känns det som att allt är giftigt nu för tiden.
    Vinyltapeterna är ju tvättbara (ja, man kanske inte tar ner dem och kör dem i maskinen, men de går tvätta med blöt trasa) och känns mer hållbara än papperstapet.

• hally
    kobra skrev 2008-03-19 09:22:31 följande:
    fotograf marianne,numera linda hall verkar ju ha gått i konkurs
    Ajdå...Paulina då?
  • hally

Mina stackars barn har aldrig vart hos vare sej en låssas eller en riktigt frisör. De blir klippta av sin mor. Som vill väl, men kanske inte alltid lyckas...hrm.
    Tjejen vill ha långt hår som mor sin och gråter när man ska toppklippa 2 cm. Killen den stackarn har hockeyfrilla för hans hemska mor kan inte med att klippa av de fina lockarna i nacken.
    Vad ska det bli av dessa arma barn

Jag fick se en arg rubrik här på FL om hur hemska föräldrar det finns som båda jobbar heltid när barnen är små. Vaddå DÅLIGT SAMVETE jag har nu då?!?!

• hally

Ja hade jag fast jobb skulle jag ta ut föräldradagar varje vecka. Men nu har jag en proj-.anst och efter att ha vart arbetssökande i flera år vill man ju visa att man vill ha jobb.

• hally

Jaa...alla har ju faktiskt inte möjlighet att vara lediga som de vill. Men har man inte det ska man väl inte skaffa barn heller. Jaja, idag är vi nog godkända, sambon är hemma med lillen, PAPPALEDIGHET

Åh va stressad jag är, det är därför jag sitter här och skriver på FL. Mycket bråttom på jobbet...skynda skynda. Hur var det nu man kopplade ett formulär med JavaScript, eh, blockad i huvvet idag. Sparkade in min stortå i gammel-kylen som står mitt på hallgolvet, tror jag spräckte nageln =/ Mera kaffe!

• hally

Peda: Nä int är de då synd om mej int
    Och jag vet inte om jag har tid att "fuck the rest" just idag, men senare kanske. Fast det beror lite på vilka de är?

Svar på tråden ***Skelleftetråden***