TeresaJ skrev 2008-05-14 15:04:16 följande:
Hoppar också in här! Har en son som är 7,5 månad. Har precis fått min mens åter efter amningen. Det tog 2 år innan han blev till. Vi gick på utredning innan honom och de hittade inget fel på någon av oss. Vi gjorde 2 st misslyckade inseminationer och en IVF som slutade i tidigt MF. Jag hann bara tesat plus och sen kom mensen/missfallet. Det var så hemskt men 3 månader efter det så blev lillkillen till på naturlig väg? Verkligen förvå
nande.Nu sitter jag här och hade hoppats att jag redan var gravid. Fick Äl för ca 2 veckor sen eller älsekret. Gjorde aldrig ett test. Min man vill också ha ett barn till men är ändå väldigt nöjd med ett. Han vill inte göra IVF en gång till så blir det inte på naturlig väg så orkar han inte gå vidare. Han säger det just nu ialla fall. Jag förstog nog aldrig hur jobbigt det verkligen var för honom med utredning och sen alla försök. Vad var det någon hade skrivit om Pergo? Kunde den förstärka äL?
Välkommen hit du också!
Ja, det var jag som skrev det..i alla fall sa läkaren att det funkar även på mig som har egen ägglossning, ge det en extra skjuts, typ..får väl se hur det går! Lita på att jag kommer att uppdatera om hur det blir här på tråden...är lite nervös inför biverkningarna, bara...huvudvärk,trötthet,yrsel,illamående,kräkningar,magont, you name it!! Usch, hoppas att man slipper få alla, åtminstone!