Merze skrev 2008-04-14 21:04:05 följande:
Jaha då har vi varit på vårat första besök.... Och de kollade äggstockar 6 livmoder med ultraljud och det var OK!! Skönt .På onsdag kommer väll mensen och på endra till tredje dagen efter mens så skall jag gå och lämna ett blodprov & sedan skall jag testa med ÄLstickor för att veta när jag har ÄL & en vecka efter ÄL skall jag gå & ett nytt prov och är det så att mensen kommer därpå så går man in med kontrastvätska för att se äggledare.... Ja så det e vad jag skall hålla på med....sambon skall få lämna prov hjan med förståss...
Merze: Skönt att ha kommit en bit på väg, va?
Vet inte om du läst mina inlägg för ett par veckor sen, men jag har ju "smygstartat" min utredning med de blodprover som du ska göra! Har lämnat ett prov på 3:e mensdagen och ett prov en vecka efter äl (har lämnat 2 st av det sistnämnda, ett per månad, typ)
Och nu har jag också fått tid för vidare utredning, ska dit 12maj.Eftersom du inte lämnat dina prover ännu, så kanske vi kommer att ligga "lika" i utredningsfaserna! Då kanske vi kan följas åt på vägen!
Usch, var precis på toa här på jobbet, mensen börjar göra sig påmind..skedde inget mirakel denna gången, heller då..=(