• Anonym (förvirrad)

Är han min "själsvän"?

För mer än två år sen träffade jag en kille på Internet av en slump. Den kvällen chattade vi i 4-5 timmar, långt in på natten. Kändes som vi kännt varann hela livet och det "klickade" verkligen. Sen dess har vi inte kunnat släppa varann, redan efter första kvällen på MSN försökte vi bryta men grät som en galning för att jag inte ville förlora honom. Detta en kille jag bara chattat med, en gång, men kändes verkligen som det var nått speciellt mellan oss, och det är det också.

Problemet är att jag är gift, han också. Båda har det bra i våra förhållanden, självklart går det upp och ner, men han är lycklig. Jag är oftast lycklig också.

Vi träffades för en snabb fika en gång för 2 år sen, inget hände, vi ville bara känna hur det kändes i verkligheten så att säga, var trevligt men inget speciellt. Nu pratar vi om att ses igen, bara umgås, prata... Men känslorna vi har för varann är så starka. Både sexuella och "kärleks känslor". Tror ingen av oss skulle göra nått vid ett möte dock. Vi älskar ju våra respektive.

Vet att egentligen borde vi bara bryta helt, tro mig, vi har försökt måååååånga gånger. Ibland har det varit tyst mellan oss i några månader, men så fort vi börjar prata igen är vill tillbaka på ruta ett. Är så svårt att släppa taget om någon som berör en på det sättet, på alla sätt.

Vad ska jag göra? Ska jag träffa honom igen för att se om det bara är en "dröm" på MSN och telefon, spräcka bubblan så att säga. Eller vad... Känns som vi skulle kunna fortsätta såhär resten av livet.

Älskar verkligen min man, men vill inte förlora den andra killen, han betyder så mkt för mig. Stämmer verkligen inte att man inte träffar någon om förhållandet man har är bra.

Är jag otrogen?

• Svar på tråden Är han min "själsvän"?
  • Anonym (förvirrad)
    Svar på #10
    Oj, nu vart det nog inte anonymt där...ups.

Ja det är nog så som du säger. Lite det man vill testa, om rosaskimmret verkligen är rosa eller kanske grönt, hehe.

Ska meddela om jag vågade så får du också göra det .
  • Anonym (svårt)

Anonym (förvirrad) skrev 2008-02-26 23:09:48 följande:

Svar på #9Usch ja...förstår precis hur du menar. Är ju det som är så svårt... Fan...vet verkligen inte hur jag ska göra. Skulle vilja träffa honom som en vän bara eftersom jag tycker så mkt om honom, det är det vi pratat om också. Träffas som vänner och bara umgås med nån man tycker om. Är det fel??
    Inget fel om du informerar din man om det, om du däremot inte talar om det för honom då är det fel.
    Men ärligt...bara vänner ?? Skulle det verkligen bara bli så ?
  • Anonym (förvirrad)
    Svar på #13
    Jag tror det skulle till mkt för att vi skulle ta det längre än så faktiskt.

Kommer aldrig informera min man om det. Hur förklarar man det? Nej, på så sätt är det väl fel.
  • Anonym (svårt)

Tror du behöver ta dig en riktig funderare ...hur långt är du beredd att gå ...hela vägen?

All oärlighet är fel i mina ögon, du kanske inte håller med mig men jag tycker det i alla fall.

Om det hade varit din man som gjort detta och funderat på att träffa denna kvinna han snackat med på msn och det hade klickat mellan dem.

Hur hade det berört dig?

• adrenalin

men seriöst... ni har träffats via internet...

jag ger inte mycket för sånna kontakter. okej ifall det varit lika hett när ni träffats... men nu känns det som ni byggt luftslott.

burriburr.wordpress.com - läs bloggen, den handlar om saker du gillar! :)
  • Anonym (förvirrad)
    Svar på #14
    Nej, är inte beredd att gå hela vägen. Vill bara träffa honom, umgås, vara i hans närhet. Kanske en kram eller två. Visst kanske jag skulle VILJA göra mer, men skulle inte det.

Anser själv att jag är en ärlig person också, hatar lögner och ljuger väldigt sällan.

Men skulle nog må skit om min man gjorde det jag gör. Ändå kan jag inte låta bli...

Tack för att du tar dig tid att svara och hjälpa mig. Verkligen!
  • Anonym (förvirrad)
    adrenalin skrev 2008-02-26 23:24:23 följande:
    men seriöst... ni har träffats via internet... jag ger inte mycket för sånna kontakter. okej ifall det varit lika hett när ni träffats... men nu känns det som ni byggt luftslott.
    Jag tror många träffats via Internet och sen har det blivit nått riktigt bra av det, men kanske inte skulle bli mellan oss för det.

Kanske lika bra att inte träffas om det skulle va lika hett som på MSN eller telefon. Men vad gäller luftslotten har du antagligen rätt. Men tänk om...suck...
  • Anonym (svårt)

Ingen fara....

Har du bestämt dig om vad du ska göra ?

• Alphamale

M mu must must resist the urge to reply

• Anonym (svårt)
    Alphamale skrev 2008-02-27 12:31:22 följande:
    M mu must must resist the urge to reply
    Haha
    Why do you must resist the urge to reply??
    And why are you writing in english?
Svar på tråden Är han min "själsvän"?