Är han min "själsvän"?
För mer än två år sen träffade jag en kille på Internet av en slump. Den kvällen chattade vi i 4-5 timmar, långt in på natten. Kändes som vi kännt varann hela livet och det "klickade" verkligen. Sen dess har vi inte kunnat släppa varann, redan efter första kvällen på MSN försökte vi bryta men grät som en galning för att jag inte ville förlora honom. Detta en kille jag bara chattat med, en gång, men kändes verkligen som det var nått speciellt mellan oss, och det är det också.
Problemet är att jag är gift, han också. Båda har det bra i våra förhållanden, självklart går det upp och ner, men han är lycklig. Jag är oftast lycklig också.
Vi träffades för en snabb fika en gång för 2 år sen, inget hände, vi ville bara känna hur det kändes i verkligheten så att säga, var trevligt men inget speciellt. Nu pratar vi om att ses igen, bara umgås, prata... Men känslorna vi har för varann är så starka. Både sexuella och "kärleks känslor". Tror ingen av oss skulle göra nått vid ett möte dock. Vi älskar ju våra respektive.
Vet att egentligen borde vi bara bryta helt, tro mig, vi har försökt måååååånga gånger. Ibland har det varit tyst mellan oss i några månader, men så fort vi börjar prata igen är vill tillbaka på ruta ett. Är så svårt att släppa taget om någon som berör en på det sättet, på alla sätt.
Vad ska jag göra? Ska jag träffa honom igen för att se om det bara är en "dröm" på MSN och telefon, spräcka bubblan så att säga. Eller vad... Känns som vi skulle kunna fortsätta såhär resten av livet.
Älskar verkligen min man, men vill inte förlora den andra killen, han betyder så mkt för mig. Stämmer verkligen inte att man inte träffar någon om förhållandet man har är bra.
Är jag otrogen?