Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Gokväll ladies.

OH MY! vad mass anygga kläder o goa ungar i BT.

Zvartaliljan- Oj så fin småfolk bodyn var med vovvsingar, tror jag måste ha (jag som inte skulle ha mer brunt till bebben på ett tag)
    Cool lipfish klänningen var också, en riktig Maia klänning.

• gosmamman

Fick blå/rosa katvig tröjan idag och den var ju ytte pytte tini weeni, ser ut som strl 68 juFörvånad Har iofs inte provat den än.
    Den var inte i det bästa skicket heller, en hel del tvättludd (inga noppor iaf) och lite matt i färgerna också. Om den passar så får det bli en hemmamys tröja.
    Tur att jag inte budade på legginsen.

• gosmamman
    Zvartaliljan skrev 2008-03-04 20:49:56 följande:
    Jag har också lessnat på brunt men kunde bara inte låta bli den fina med vovvarna ju o med gula byxor till så blev det ju lite mer färgglatt
    Nej nej, jag har inte lessnat på brunt, ääälskar brunt och tycker det är sååå praktiskt på mina lortgrisar men sambon rynkar på näsan varje gång jag kommer hem med brunt och frågar varför dom aldrig kan ha flickkläder
  • gosmamman

Jag har ju jätte svårt att hitta snygga mysbyxor till stortjejjen, helst vill jag ju ha lindexvelourisar till henne för jag tycker dom e så prisvärda men dom finns ju aldrig.

Nu har jag hittat dessa http://www.meandi.se/sv/produkter/08132001.aspx
    Ska på party på lördag så hittar jag inget annat så köper jag dom.

Men jag vill gärna ha tips på frotte el velour byssor i samma stil i samma prisklass. Hilfe??

• gosmamman
    Jen80 skrev 2008-03-04 21:10:08 följande:
    Jag älskar Sveas velourisar ! Finns ju en massa roliga, men jag ahr bara ett par bruna (fattar inte varför, då de är super?!?!). Sitter perfekt åt om foten så man kan ha dem lääänge. Ilon har haft stl 90 sen han kom in i 80 eller nåt sånt... Finns säkert nån bild i galleriet när han har dem... Ska leta!
    kan du tipsa om nån shop med bra utbud??
  • gosmamman
    tvåsmå skrev 2008-03-04 21:25:20 följande:
    Ska fasen göra det! Men får vänta till imorgon då maken har lämnat huset... hahahaBeställde fr Danmark, så orkar inte trassla med det...Får ge bort den till ngn annan.
    The big T Flört
  • gosmamman
    Duntoffla skrev 2008-03-04 21:47:15 följande:
    Här finns också Sveas velourwww.tantgronsgarderob.se/shop.asp...
    oj, där var dom ju mkt billigare! Tyvärr fanns inte stortösens strl.

Jag mailade nyss fluff och frågade om hon kan tänka sig att sy lite större, annars blir det nog Me&i frotté byssor.

Tack för hjälpen och godnatt
  • gosmamman
    Tjollabolla skrev 2008-03-04 21:57:26 följande:
    Men himmel. Hindra mig nån men detta var det finaste jag sett!www.tantgronsgarderob.se/shop.asp&ID=...
    hääärliga färger!!
    Angelinah skrev 2008-03-04 21:59:00 följande:
    åååå va sööööta www.ajabajakids.com/shop.asp&item=3...www.ajabajakids.com/shop.asp&item=3...
    Jag kikade också på dom men tyckte att lammen i närbild ser typ döda ut med sina tomma ihåliga ögon

Nä tyst o sov på mig nu
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9