Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Goddagens i tråden. Som vanligt är jag här på snabb visit innan jag måste ner till tvättstugan.

Är det nån som hört ngt om vårnytt från nanoou?

• gosmamman
    MaRo skrev 2008-03-10 13:07:17 följande:
    Jag undrar om ni haft bodysuit på era bebisar på öppnaförskolan eller någon annan plats och fått höra att ni glömt ta av pyjamasen, jag älskar bodysuits men får höra att han har pyjamas....inte kul direkt.
    Jag har haft bodysuit massor med gånger på öppis, shopping, barnkalas osv och det har nog dom flesta i tråden Skrattande
  • gosmamman
    J essica skrev 2008-03-10 14:08:01 följande:
    Ja du det verkar så Vill haaaa Fanns kvar på freshmilk i 86 igår men självklart strulade sidan då för mig och nu är de slut
    synd, skulle ha haft i 1års present till min bästa kompis son. Hoppas fler tar in snart.
  • gosmamman
    J essica skrev 2008-03-10 14:10:52 följande:
    Det hoppas jag med!!
    Ja det är ju många fler webbutiker som har idaT men som inte tagit in nytt än.
  • gosmamman
    Angelinah skrev 2008-03-10 14:06:41 följande:
    Här e hummers färgen
    Skulle så gärna vilja ga hummrar el hajjar i baddräkt men hittar bara hippos
  • gosmamman

Gokväll!

Såg på krumelur att dom hade idaT hippo suit i STL 40 Förvånad Fatta vad liiitet och gulligtKyss.

Weronica- Jag tycker plastisock kläderna var super fina MEN jag skulle nog inte ha klänning+leggins samtidigt. Det blev lite mkt då, iaf för mig! Kanske ngt enfärgat till?

• gosmamman
    Weronica skrev 2008-03-10 17:42:07 följande:
    Håller med,rekomederar verkligen den prickiga molo klänningen då,den var perfekt..får fundera litetill på plastisocken..men det lutar nog lite åt att jag säljer..den känns så himla stor nämnligen*tyvärr*
    Vilken strl köpte du på klänningen? vilken strl har hon i vanliga fall?
  • gosmamman
    ellenagnes skrev 2008-03-10 18:35:36 följande:
    Jag antar att jag dödade tråden
    näpp, det var jag när jag kom Fundersam
  • gosmamman
    Angelinah skrev 2008-03-10 19:11:35 följande:
    Familjen utfodrad o disken avklarad Tjolla--- STENCOOL MILO I BT Å nu velar jag ang IdaTn ändå Måste nästan starta en omröstning tror jag   Behålla eller returnera?
    är du inte nöjd med hummrarna??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9