Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

God kväll Ladies
    Har precis gått upp ifrån ett varmt bad, kollat lite på "i huvdet på gynning"..
    Såg att ni diskuterade Sveastars mysiga kläder Har den mörkgröna hänslebyxorna i velour/plysh med mörklila stjärnor så fina.. Älskar dom men tyvärr använder Albin dom aldrig och har bara gjort de några fåtal ggr..
    snart dags för tradera gissa jag. Men men de är helsköna!!!

Tror jag skulle använda byxor mer..

• CamillaJ
    Duntoffla skrev 2008-03-05 21:18:52 följande:
    Någon som har något bra tips på byxor att ha till Molos gröna stjärnor (vårkollektionen) förutom de som hör till? Och vilken färg på tröja man kan ha under om bodyn är för stor...
    Jag tycker man kan ha en svar tröja under med svarta velour byxor 
  • CamillaJ

har inte läst itråden ska det hehe  men ska äta lite middag först men först skulle jag medela att ni måste kika i BT på min sötnos (inte de bästa bilderna) men så underbart fin!

• CamillaJ
    Jen80 skrev 2008-03-06 18:20:26 följande:
    Så söt han är lille Albin !! Haha, ser ut som en mini-me av Gustav !! Kepsen gör allt !!
    Japp och idag var det tom. 3 små tjejer som flirtade med honom ..de va på honom! Hehe de börjas i tid..
  • CamillaJ

God kväll.
    Jag sitter och äter godis ska snart dricka kaffe har min pappa och hans bror på besök eller det hjälper till med renoveringen av huset.
    Albin har jag lagt men lillkillen tycker att det är kul att smyga upp och leka i sitt rum och det är vad han syssla med nu. Storebror är hos sin farmor kommer imorgon så de är lungt här hemma.. lite för lungt?! Ja skönt iaf.. iaf liiiiiite. Saknar han så!!

Kollat på kik kid trekvartsbyxorna VILLE ha så mycket men nu kom jag på att det inte var i frottè när jag kolla nämre så nu är jag tveksam jag som älskar frottè så himla mycket ...säg till om ni hitta några

Nu ska jag lägga Albin i sängen

• CamillaJ
    Duntoffla skrev 2008-03-08 20:50:02 följande:
    Frågade igår men fick nog inget svar eller så har jag glömt det. Är det ngn som vet hur Katvigs veolurshorts är? Och var man hittar dem mer än på Matador? (för liten storlek på Babyclothes)
    Min lillkille var 6 månader i sommras då hade han 80 i sina velour shorts
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9