Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

terezita skrev 2008-03-09 00:16:43 följande:
    skulle mio passa i den rosa gula plastisock bodysuiten??
    Vilken? Rosa är så fint på honom.
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2008-03-09 00:21:07 följande:
      Nej, nu ska jag lägga mig och läsa lite och vänta på fyllekajan! Natti natti!
    Gonatt!
  • lillronya
    terezita skrev 2008-03-09 00:31:39 följande:
    hahaha ja det kan ju va en anledning... ska nog ta den så fort jag håvat in lite tradera pengar!!
    Diskuterade just min IdaT-lista med mannen. Han gillar ju också deras kläder så han är med på den. Men jag får nog också håva in lite pengar. Har aldrig sålt nåt på tradera, men funderar på att försöka. Har ju inte köpt såna här fina, danska kläder så länge....
  • lillronya
    terezita skrev 2008-03-09 00:44:22 följande:
    verkar så och jag håller på somna jag oxå... fattar inte varför jag ska hålla på och trotsa med mig själv jämt
    Egentligen borde man ju passa på att sova när läget är lugnt, men det är så tråkigt....

Kul att vi har varsin Emilio. HAr inte fattat det innan, riktigt. Jag trodde att di hette Milo.
  • lillronya
    terezita skrev 2008-03-09 00:49:09 följande:
    jadu kärt barn har många namn.... det roliga är att jag trodde jag var ensam i hela sverige som valt det namnet till min son, hade bestämt mig för det namnet så fort jag fick plus på stickan.... förlossningsköterskan frågade mig vad jag trodde det skulle bli för en lille och jag sa bstämt att ut kommer det att komma en emilio leon andrez och så blev det hahaha
    Han har så fina namn. Våran heter Ronnie Viking Emilio.

Valet var mellan Goliat och Emilio. Det blev Emilio efter änglasystern Emilia.
  • lillronya
    terezita skrev 2008-03-09 00:55:30 följande:
    jätte fint... saknaden måste vara stor förstår jag!
    Jo det är den ju. Men vi gläds åt de friska fina vi har i livet.
  • lillronya
    terezita skrev 2008-03-09 01:00:24 följande:
    det är sant, an får se vad man har istället för vad man intehar!!förresten, e du återförsäljare av me and i?
    Nej jag säljer inte, men en av mina bästa vänner gör det. Farligt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9