Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Duntoffla skrev 2008-03-09 10:51:45 följande:
     Ja, jag såg att ni nattugglade ett tag till. Inte kul med utomhusaktiviteter en dag som denna. Vi ska på babysim. Har verkligen ingen lust men nu är det tack och lov näst sista gången.
    Vi har ju matcher att åka på i stort sett varje helg, eftersom näst äldsta tösen spelar både fotboll och innebandy. Hon verkligen älskar det, så det är ju bara att ställa upp.
    Första utomhusmatchen är alltid lika dryg tycker jag. Regnar nästan alltid då.
  • lillronya

Godmorgon i tråden. Här är det full aktivitet tidigt på morgonen, ser jag.
    Var nästan inte här alls igår. Missade jag nåt?

• lillronya
    Tjollabolla skrev 2008-03-10 08:28:08 följande:
    Jasså! Himmel, tur jag fick ta så pass många då . Han vill göra varierande bilder så därför rekomendreade han lite olika ombyten.Jag tror jag kommit fram till Småfolksdressen, ett par hängslebyxor och Molos randiga i kombo med gröna starsen. Kanske ngt till... Och så ska vi ta med en favoritleksak med, så då blir det plstverktygen
    Om han ska ha plastverktyg ska han väl ha verktygskläderna?
  • lillronya

Här blir man ignorerad så strår härliga till!
    Nå missade jag nåt igår när jag inte var här så mycket?

• lillronya
    jojoa75 skrev 2008-03-10 08:58:13 följande:
    Ignorerad?Har inte ens sett att du skrivit nåt idag?Gomorron! Kul att se dig! Har ni lika trevligt väder hemma hos er som hos oss?
    SmillaMilla skrev 2008-03-10 08:58:52 följande:
    haha vadå`? De är så snabba här så man hinner ju inte med
    Ingen fara!

Skrev ett par inlägg innan men ingen verkar ha sett de. Men det är ju inte så konstigt, med den hastigheten det går i denna tråden.

Japp himla rirsigt väder. Ska åka ner till Öppna förskolan en sväng idag. Så att barnen får leka lite och mamman babbla lite med folk man kan se i ögonen samtidigt Pratar mer med er här än folk i närheten snart. Men det gör ju inget. Här i tråden är det ju minst lika trevligt!!
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2008-03-10 09:08:46 följande:
     Ja, hoppas det. Du får visa bild sen.lillronya- god morgon!
  • lillronya
    jojoa75 skrev 2008-03-10 09:13:47 följande:
    Här är så himla trevligt att man ibland inte kan slita sig härifrån
    Precis så är det. Nu STÅR jag här och ska vidare men ska bara först se vad ni skriver.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9