Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Tildamamman skrev 2008-03-05 23:04:57 följande:
    Nej, du säger ju det! Men i vår kanske ett par badbrallor kan få smita över tröskeln iaf ??
    De är så söta!!! Jag pillade på dem idag. Men där får jag nog dra gränsen för min unisexverksamhet
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tildamamman skrev 2008-03-05 23:04:07 följande:
    Du gö rmig bara veligare . Våra små är ju jämstora då, men jag vill gärna att Lillebror ska hinna använda suiten också. Som det är nu så hinner han ju inte med allt i garderoben .Lina med Liten skrev 2008-03-05 22:59:09 följande:
    Knepigt dilemma....
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Oj jag förlorade mig i blocket... hej vad det går Nu skippas det tydligen både valpar & katter till förmån för shoppning...

Tildamamman... Är det BÅDE katt & lillasyster som står på önskelistan nu

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2008-03-05 23:36:40 följande:
    jupp!!  "vi som PO.Ppar danska barnkläder"    
    hahaha!!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Terezita:alltså han är en liten munsbit din kille Såååå gosig så man dör!

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2008-03-05 23:39:39 följande:
    ja nu va jag rolig va      NOT!!  ha ha ha *börjar se dubbelt så här nära midnatt* gäääsp
    nu har inte thea vaknat på 1 timme...vågar man själv krypa ner i sängen då?? (måtte detta gå över snabbt)
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tildamamman skrev 2008-03-05 23:39:55 följande:
    Eller nytt, större hus med walk-in-closet?! Åh, vad jag skulle vilja ha det .
    Kryp-in-closet menar du
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tildamamman skrev 2008-03-05 23:46:10 följande:
    Du bör nog våga dig på det Iaf om du ska upp vid fem som vi antagligen ska ... I morse hann jag se "köket" med tillredning av fisk INNAN nyhetsmorgon! Lina med Liten skrev 2008-03-05 23:40:35 följande:
    brrr nej jag planerar att sova t 7-7.30 iaf! Om inte annat mutar jag Thea m vår säng
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    terezita skrev 2008-03-05 23:47:31 följande:
    hehehe, visst blir man lite avis på dom som ligger o sussar i sina sängar md sina gosiga täcken och den härliga kudden men man kan likt förbannat inte slita sig härifrån!!
    Ha! Täcke?? På sin höjd så kan en filt få ligga över ena benet... Thea hatar allt vad täcken heter Hon kan inte sova då. Varm som sin far antagligen...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tildamamman skrev 2008-03-05 23:48:21 följande:
    Vad har du i din säng då? Sömnpiller? Alkohol ?Lina med Liten skrev 2008-03-05 23:47:12 följande:
    Hmmm jag är frestad att skriva ja på båda alternativen men då kommer pöbeln och tar mig.... Så nej hon sover en stund extra om hon får ligga NÄRA och mamma snusar lite i håret...
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9