Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten
    maugu skrev 2008-03-05 22:19:41 följande:
    Får jag oxå kika in
    så klart...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Duntoffla skrev 2008-03-05 22:24:45 följande:
    Tack vännen! Jag är redan på gång med att få bort den. Blir så jäkla arg! Andra gången på en vecka nu och klantigt gjort är det också. Bägge annonserna! Puckon!
    ja.... jag kollade på din body så jag tyckte att den va märkligt lik... Dessutom ser man ju lite av din signatur i hörnet...
    Bra att du redan hade koll på den!!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2008-03-05 22:28:58 följande:
    just fått hem en sur jädra gubbe *fy för nyss hemkomna surisar* ni e mycket trevligare så han kan sitta där o muttra!!
    nej men!! Surisar får sitta själva
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2008-03-05 22:34:35 följande:
    Menar du lite tillplattade och utdragna åt sidan, så ser mina likadana ut :)
    mina med!!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2008-03-05 22:38:17 följande:
    återigen, inte sjutton kan man väl stänga sin egna auktion med bud???då ska jag avsluta mina auktioner som går dåligt i fortsättningen en min innan avslut
    De kan ju inte fattat att det låg bud på den... För det är ju som du säger... Säljaren kan inget göra!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Helle skrev 2008-03-05 22:40:06 följande:
    Lina med Liten: Superfina Ida T i BT. Är de normala i storlek? Funderar på att köpa till kommande bebben - passar väl både kille och tjej? Sonen var lång 55 cm och jag förväntar mig inget annat den här gången. Ska man satsa på 56 el 62?
    Ja jag tycker de är rätt normala i stl. Tänk små gröna hippos på BB *mysigt* Vill du inte att h*n ska tälta så kör 56. Annars kan de ju användas lite senare såklart...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Helle skrev 2008-03-05 22:49:22 följande:
    Då blir det nog bra med 56. Vill ju att bebben ska kunna ha direkt. Har glömt bort hur små de ändå är Tackar.
    Man glömmer fort! Får kolla på sparade plagg för o fatta
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tildamamman skrev 2008-03-05 22:56:37 följande:
    Ja, jag tyckte mig också läsa det... Men även jag har förträngt slutsatsen. Att köpa 80, vet jag bara inte om jag vågar ??Lina med Liten skrev 2008-03-05 22:15:36 följande:
    Hmmm ja du... JAG kommer ju att ta 80... Thea är 72 cm...
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9