Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Tildamamman skrev 2008-03-05 23:54:26 följande:
    Erkänn nu!! Du lär ju ge henne ngt lugnande för att hon ska godta det . Mysa liksom?!?! Peta i ögat, riva på örat, dra i håret, bita i näsan... Sådana har båda mina vilddjur varit. Jag får tvångskela dem . Lina med Liten skrev 2008-03-05 23:51:27 följande:
    Hahaha.... babyvalium

Nejdå... Om hon inte hunnit vakna till så mycket så nöjer hon sig m lite flås i håret och smek över ögonbrynen... Då kan hon inte stå emot.

Vaknar hon till ordentligt, då somnar hon inte om... Då klättrar hon och ska pussa (läs dregla och ev bita) mamma i hela ansiktet...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

nu ska jag sova.... o kanske får jag snusa Thea i håret i morgon bitti Vi syns om inget oförutsett händer (typ att mitt bredband slutar funka inatt)

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

GOD MORGON!Här kommer vi klampande

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Mina kottar har inte heller färgat av sig...

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tjollabolla skrev 2008-03-06 08:52:40 följande:
    Tonårstiden ser jag INTE fram emot... Oh My 40! Ja men det finns ju Tradera Alltså hur förvirrad kan man bli? Jag har sprungit runt här i nästan en timma och letat efter min gröna molo stjärntröja. Inte i tvätten och inte i garderoben, kollat alla väskor och har varit vansinnig. Erm. Tills jag kom på att jag HAR INGEN grön stjärntröja.... Är det ett tecken på att man behöver det eller....
    Snurrmaja!! Men är det inte lika bra du köper en dårå...??
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    svischan skrev 2008-03-06 09:34:31 följande:
    Godmorgon! Jag sitter inte här mycket annars, men när jag är sjuk så måste jag juh tröstshoppa lite=) Igår blev det molos orange/rosa klänning, idag köpte jag till leggingsen, så hon har ett matchande set från början=) Nu ska jag bara köpa molos grårutiga set också, så klarar jag mig någon vecka iaf... Tur att det finns tradera där man kan slänga ut allt gammalt och köpa massa fint nytt=) (Med tanke på att jag varit sjuk hela veckan och inte får någon lön att komma med då precis=( 
    klart man behöver pigga upp sig lite
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Duntoffla skrev 2008-03-06 09:41:49 följande:
     Morrn morrn! Det var ett fasligt klampande Frukosten avklarad! Bara toppa med lite kaffe efter att jag badat Noel lite. Hoppas på att han vill sova en stund så jag kan duscha och dricka kaffe (och spana webbutiker) i lugn och ro.
    Japp inga lätta steg idag *snorig och skallebank*
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Duntoffla skrev 2008-03-06 09:54:37 följande:
    Usch! Snorig och skallebank låter ju inte så kul. Förkylning på gång? Bäst att du shoppar lite så mår du kanske lite bättre?
    Det va nog min shopping igår som gjorde det... Frös som tusan när jag gick hem.
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    isold2003 skrev 2008-03-06 10:02:34 följande:
    God morgon! Jobbat inatt, nu hemma med sjukt barn och så ska jag jobba inatt igen.. Blä för vinter och förkylningar!! Så, nu har jag klagat färdigt Terezita, så söt han är din kille i Småfolksuiten!Jen80, finfin Ilon i KIK-KID som vanligt!
    Suck ja det är hopplöst så här års...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Duntoffla: JA! det borde komma varningstexter på shopping: Kan allvarligt påverka din (mentala) hälsa..

**Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9