Vi som shoppar danska barnkläder del 9
Shit å bacon!! Men då antar jag att han inte är den som byter klocka titt som tätt, precis som man byter smycken.... .
Shit å bacon!! Men då antar jag att han inte är den som byter klocka titt som tätt, precis som man byter smycken.... .
Jasså?? Där kan jag nog inte gå med ...
Jasså?? Är de ? Då får jag nog börja överväga dem... Kanske, kanske om det inte blir för dyrt hos veterinären idag
.
Annars klarar Lillebror inte dessa heldressar i velour. Han blir helt klibbig .
Instämmer! Det är som vilket jobb som! Vid fyra är jag ofta jättetrött när mannen kommer hem.
Allt hade känns lite lättare om man fått ha lunchrast och kissepauser som på ett vanligt jobb . Fast, å andra sidan... när hade jag en HEL lunchrast på jobbet senast?? Det är ju alltid ngt barn som kommer till lärarrummet och har slagit sig...
Förstår att du är lite less!! Vräk på oss, vi tål det .
Någonstans måste man ju se till "helheten". En part ska faktiskt inte förlora på att den är hemma med barnen enligt mig/oss. Då får den andre stötta upp...
Suck! Hunden hade ÖIF . Så jag får väl vänta med både fotté och pelikanerna....
Precis! Det känns som enda rätta! Annars blir det ju helt galet om man ex snålar och plockar lite FPdagar, det ska ju inte en förälder förlora på. Enligt mig ska det gynna barnet. Vi har inte alls räknat ut, vem som har vad... men jag betalar nästan aldrig dyra saker som till huset nu och så "får" jag pengar ofta så det känns lika o det är ju det som är viktigast.
Nej, konstigt nog. Han bara skakar och rycker med huvudet
. Vi trodde ju först att han fått spelet efter parningen
.
Lina med Liten skrev 2008-03-13 11:53:16 följande:
GRATTIS IDA!!!!
Hoppas du får många paket och mycket tårta !