Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

CamillaJ skrev 2008-03-27 20:43:54 följande:
    Men villka köpte du?Det är skillnad på de ljusa och de mörka tycker jag iaf! Men min kille är inte så stor heller så.. han väger inte mer än 10 kg och är ca 77,78cm
    Hur stor är din kille?
  • CamillaJ
    jacao skrev 2008-03-27 20:55:52 följande:
    Jag har de ljusa i 86 till min tjej, hon är ca 75 cm lång och lite rund om magen. De sitter bra, det gör ju inget om de är lite för långa, blir ju bara lite mer baggy
    Men det ljusa sätter sej snyggare på. Dom liksom "hänger" med haha.. de mörka är stela och sätter sej liksom inte och blir dom då förstora så bli dom kantiga fram mellan benen och åker dom upp så stanna dom liksom där så man få ta ner dom.. osv
    Jag hade de ljusa i 74 som är små nu men jag hade tagit 86 i dom lungt. Men vet inte hur de mörka skulle sitta iofs i 86 men kan typ tänka mej.
  • CamillaJ
    ängeln83 skrev 2008-03-27 21:01:02 följande:
    Jag köpte dom ljusa, är dom större eller mindre?
    Ja okey men då är det lungt!! Är bara snyggt om de är lite större bara de inte bli de där upp men de tvivlar jag på. Tycker det ljusa och de mörka är typ samma men de mörka är längre i grenen typ vet inte hur jag ska försklara men tror att du valde rätt iaf. trodde du hade köpr de mörka.
  • CamillaJ

Usch det är svårt med storlekar, Albin har så många olika Jeans men de är både 80 och 86 i dom, men jag tycker inte alls om att köpa "för stora" kläder , jag är den som kör på lagom ..kanske liiite större. Vill att han ska kunna ha det här och nu annars kan jag lika gärna vänta. Om de nu inte handla om att köpa kanske till sommaren eller vintern osv när man få tänka framåt. Men köper aldrig stort utan hellre snyggt lagom.

• CamillaJ

Åh skönt med sömntutor..
    Albin sover typ 30min-1 tim per dag om jag har tur så får jag 1 ½ tim paus. Storebror sover inte längre, stora killen ..han kolla på en film medans brossan få sova

• CamillaJ
    Angelinah skrev 2008-03-27 22:28:58 följande:
    FIXAR 
    Åh tack hehe...

ja jag känner igen det där, vi håller på med big renovering och det tar aldrig slut *suck* nya saker hela tiden ..phuu en evighet ,vill så att vårat vardagsrum ska bli klart (är just nu gillestuga i källaren) vill se hur det kommer bli. Säkert kanon snyggt.. så som jag tänker de iaf.
  • CamillaJ
    Buttelina skrev 2008-03-27 22:31:22 följande:
    ja det är superskönt lillebror sover 11-14.30 och isabel sover ca 12-13.30 skönt
    Okey, äsch Albin är för nyfiken haha han ska vara med hela tiden .. får ju inte missa något

Sööööt lillebror i BT ..villervalla mössa åh vill ha alla! Gilla färgerna starkt.
  • CamillaJ
    Angelinah skrev 2008-03-27 22:34:08 följande:
    Ja, alltså de e det finaste jag nånsin sett
    Vad är det för någon, tror jag missat blir nyfiken när ni prata sådär om ngt
  • CamillaJ
    Angelinah skrev 2008-03-27 22:40:37 följande:
    en klänning och byxa i ljsut rosa med röda stars, såååååå himla underbart fina !!
    Hehe okey inget för mina boys då

Föresten Zvartaliljan: Hur var svea star hängselbyxorna tycker du? Var det bra? Lagom?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9