Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Jen80 skrev 2008-03-18 21:55:42 följande:
    Albin är fiiint . Klart han är en liten Albin ju!!Åh, va fina bilder Tjolla! Är det dit du ska?Jag har velat gå till fotografen och ta  magbilder vid varje graviditet och nu när det kanske är sista så MÅSTE jag verkligen göra det, annars kommer jag att ångra mig för alltid sen. Sen med mina små buspojkar och magen. Åh, va fint! Nähe, är nog dags att stänga av nu. Ska ta och väcka sambon så vi kommer i säng. Han ska jobba imorgon . Usch, har ångest då jag aldrig vet hur ont jag kommer att ha. Hoppas det känns ok imorgon. God natt på er!
    Men jen80 JAG VET hehe nej man ja han är en riktig Albin, men Tevin åh det är sååå fint!!
    Sov så gott.
  • CamillaJ
    Jen80 skrev 2008-03-18 22:01:46 följande:
    Ja, du vet hur man gör, så det är bara att köra på !!
    Hahahaha.. jadu jag vet ju det  men ja om några år
  • CamillaJ

God morgon på er, fortfarande snö här Åh va trist. Men man får vara glad endån hehe..
    men inte danskt men en fråga jag kan inte riktigt bestämma mej om jag ska ha det nya army nova star byxorna till Albin eller om jag ska köpa det mörka jeansen (har velat ha dom så länge) men kan inte bestämma nu för dom nya är grymt fina men de kanske luta åt jeansen endån hmm..  Svårt Ni som ha de mörka dom är inte alltid hårda?

• CamillaJ

Så nu sover lillkillen och Isak kolla på Jasper.. jaha och jag har handlat lite ..skickade efter nova star jeansen de mörka som jag så länge velat ha men de kommit massa annat i vägen haha. Men nu är det på gång hem, ringde om att jag helst ville ha dom tills imorgon eftersom vi ska på påskfest Åh va fin han blir i dom och sin ljusblåa lacostetshirt Pikè.
    Kaffe koppen väntar ....

• CamillaJ
    Tjollabolla skrev 2008-03-19 16:51:55 följande:
    Tillbaka från fotografen och det gick jätttebra! Vi har tagit kort med både ballonger, såpbubblor, Milos verktyg och Mulan från Ikea. 4 olika klädesbyten - hängslebrallor, småfolksvelouren, katvigs mintgröna + regnbåge molo & det grönrandiga i body/byxa  från Molo. Fotografen gillade nog kläderna för han ville ha med allt på bild  Tror att det blev riktigt fina bilder . Milo var dock väldigt allvarlig, det var ju såå spännande så han intog sin "undersöka min" och då är det vääldigt svårt att locka honom till skratt! Men när fotografen kittlade mormor med en fjädervippa så mjuknade han, bara han inte gjorde det med mig för då blev Milo jääättearg. Man får väl inte röra hans mamma heller?
    Åh va kul att det gick bra!! Åh va spännande, får du visa upp sen ju usch måste också fixa barnen till en fotograf, vill ta riktigt häftiga bilder på dom två tillsammans.

Imorgon ska jag in till stan och handla enfärgade tröjor och Tshirtar, nån som vet vart dom har det som bäst? Vet att HM har hoppas bara de finns kvar och att det inte är bodys.
  • CamillaJ

Åh vad jag längtar tills mina nova kommer åh jag som älskar dom, varför ha jag inte köpt dom tidigare!

Åh va fin alla är i BT ...

Terezita-Åh vad han passade i den färgen eller tja det flesta men så fint det var!!

Buttelina-Så fin och söt han är  vad tog du för storlek i den ?

• CamillaJ

Ni som handlat ifrån freshmilk, har ni fått leveransen dagen efter? Sist jag handlade där så sa hon att den skulle komma dagen efter men de gjorde den inte och de gjorde inget men imorgon vill jag verkligen ha paket!! Och nu sa hon de igen att de ska komma till imorgon.

• CamillaJ

Fasen kom hem och var så glad skulle kolla posten men inga Nova star jeans FY! Dom som sa att dom skulle landa idag besviken jag blev.. jag som köpt ny tröja och allt för han skulle vara så fin imorgon. Jaja..

Zvartaliljan: Hej såg ditt mejl

• CamillaJ
    Zvartaliljan skrev 2008-03-20 17:27:37 följande:
    Haha, så när passar det att jag kommer förbi då?
    Ja jag har dom här så mej spelar ingen roll,
    men kan Maia ha dom? För det var tänkt till henne?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9