Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Buttelina skrev 2008-03-24 13:19:15 följande:
    supersnyggt!!!! åhh är lite avis har du betalat? så dom har beatlningen imorgon?? iså fall har du SÄKERT varorna på torsdag!
    Ja nej jag har beställt men inte fått nåt ifrån dom om att varan finns det står ju att man ska vänta och se så allt finns innan man betalar så jag antar att dom skicka ut det mejlet imorgon. HOPPAS ... ja jag längtar nu jag som inte haft det innan men velat ha och nu ännu mera efter att jag sett bilderna på dina söta barn!!!!
    Albin har bara haft en scarf
  • CamillaJ
    Buttelina skrev 2008-03-24 17:06:40 följande:
    Tack du får mail av dom imorgon (ring dom på fm så får du det garanterat, det har jag gjort) sen har dom betalningen på onsdag och du paketet på fredag
    Ja jag ska göra det kan ju inte vänta hela helgen heller
  • CamillaJ

God morgon eller va säger jag hehe god dag vi har ätit våfflor till lunch innan lillskrutt skulle sova och just nu antar jag att de ligger ett par nova star jeans till skrutten i brevlådan !! Åh va kul ska gå ut men först måste jag bli klar med alla tradera paket *suck*

Buttelina: Så nu har jag pratat med dom och de höll på att mejla ut beställningarna eller fakturorna så hon sa att innan fredag iaf .. spännande riktigt sugen på att se det på!

Åh som vanligt fin fin fina bilder i bildtråden

• CamillaJ

Lade in 2 bilder på skrutt i nya Nova Star jeansen inte danskt men fina. Hårda var dom så de va lite stela de satte sej inte snyggt utan de fick man rätta till lite själv haha de andra va så himla mjuka och sköna. Ska tvätta dom.

Nu ska vi ut och leka, och posta massor av paket ...

• CamillaJ

Åh nu kom vi hem, har varit ute 2 timmar i denna underbara sol ..den va så varm och skön känns att det är vår (bortsett från alla 30 cm snö) hahaha. Solen känns i af vårhet

Åh jaa jeansen var fina tycker jag allt.
    Åh skulle betala in mitt villervalla men bläh det står att det tar 2 dagar för överföringen ATTANS lär inte hinnas få tills innan helgen .

Kolla runt lite är mycket sugen på Idat baggysarna.. hmm.. men fy jag har handlat för flera tusen denna månaden , och nästa månad är de nästan dags för sommarkläderna finns ju massor att handla in men jaja kolla lite endån ..

Jen80: Tja va tur att vi inte träffades idag då Usch hoppas han bli bättre Liam!

• CamillaJ
    J essica skrev 2008-03-25 16:45:21 följande:
    va bra Vill ju inte sälja mina molosar alltför billigt ju!
    Mina jag hade ute gick sista minuten eller steg sista minuten.. iaf 2 av dom!! Jag är sån att jag väntar till slutet känns ingen idee att lägga långt innan.
  • CamillaJ
    Buttelina: Tackar och bugar
    Barnen kollar på bompa eller ett iaf lillkillen vill ha välling och gå och lägga sej så det får väl bli så!!

Tycker ni hans NS satt bra? Tog storlek 80 men igentligen kanske jag borde tagit 86.. vet inte men dom är så hårda så jag tror dom hade satt sej dumt om jag tagit större Fundersam
  • CamillaJ
    Tjollabolla skrev 2008-03-25 18:19:15 följande:
    Jag tyckte dom var superfina! han ser lite lagom cool ut i dom
    Hahaha.. lagom han är helcool nej men tror ni han växer i dom för snabbt eller det kan man ju inte veta men i denna ålden bruka de ju inte växa så himla mycket, tycker endån det finns lite att växa i ..sen tar jag ju ner mudden. Äsch de bli bra han har haft dom hela dagen så det blir ju inte att skicka tillbaka dom nu.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9