Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Buttelina : Ja jag tror jag får köra på det, för min lillkille väger typ 10 kg nu så det blir nog bra med den hehe för din 86:a är väl inte super tight på lillen?

• CamillaJ

Fasen va söt åh nu blir jag knepp snart ska jag ta en 86 :a.. ? Åh den är ju inte stor för din kille? Allståd en sitter ju fint på. Men Albin är ju mindre men vill inte att han ska växa ut den lika fort ska ha den mest i sommar ju äcsh tar 86

• CamillaJ

men mässan är inte för stor för din lillkille nåt? Jag vill inte att den ska sitta jätte tight utan hellre vara större men de kanske den är endån i storlek 1-2 år?
    Stackars dej va jag tjatar

• CamillaJ

Jag tycker mössan sitter bra på honom?! Tror jag ska ta den med? Hmm.. undra om det är stor skillnad ..finns inget värre än att skicka tillbaka men hmm 86 tar jag i tshirten och mössan hmm.. svårt!!

• CamillaJ

Ja okey men jag får se hmm ändra imorgon, ska sova på saken!! Nu ska jag o sambon kolla på en film innan läggdags .
    TACK så mycket för all hjälp Buttelina så snällt så.
    God natt på er... Shoppar lungt!

• CamillaJ
    Buttelina skrev 2008-03-23 22:07:31 följande:
    hehe vad väger din son och hur lång är han? huvudmått?
    Ingen aning han väger lite under 10 kg huvudet tänkte jag kolla imorgon!! Därför jag inte kan bestämma mej.
  • CamillaJ
    Buttelina: Det fick blir 86 i tshirten ifrån Villervalla och i mössan tog jag faktiskt 1-2 år jag hoppas så att den ska passa mätte hans huvud och det gick inte så bra första gången fick jag det till 47 sedan 46 så jag vet inte men typ runt 46/47 har han och han kunde inte ha solhatten 48/50 ifrån po.p så jag satsar på den mössan.Eller tror du den blir för tight?
  • CamillaJ
    Buttelina skrev 2008-03-24 12:40:56 följande:
    tror att det blir hur bra som helst!
    Okey va bra då kör jag på som de är nu !!
    Nu ska jag stå och göra massor av maaat bjudit folk hit på lasagne.
  • CamillaJ
    Buttelina skrev 2008-03-24 13:03:18 följande:
    vill ha bild med det på sen! vilka färger blev det?
    Åh jaaa det ska du får HOPPAS så att de ska komma denna veckan, om dom skicka imorgon så betalar jag då så skicka dom kanske de så de kommer till torsdag fredag om nu allt finns beställde ihop med en kompis. Som tog multirand mössa till sin lillkille och scarfen till sen till sin tjej tog hon multirand klänningen! Så fint.. och jag tog det jag suktat efter ett tag turkos/röda t shirt och mössa kommer att vara så snyggt tror jag
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9