Vi som shoppar danska barnkläder del 9
Buttelina : Ja jag tror jag får köra på det, för min lillkille väger typ 10 kg nu så det blir nog bra med den hehe för din 86:a är väl inte super tight på lillen?
Buttelina : Ja jag tror jag får köra på det, för min lillkille väger typ 10 kg nu så det blir nog bra med den hehe för din 86:a är väl inte super tight på lillen?
Fasen va söt åh nu blir jag knepp snart ska jag ta en 86 :a.. ? Åh den är ju inte stor för din kille? Allståd en sitter ju fint på. Men Albin är ju mindre men vill inte att han ska växa ut den lika fort ska ha den mest i sommar ju äcsh tar 86
men mässan är inte för stor för din lillkille nåt? Jag vill inte att den ska sitta jätte tight utan hellre vara större men de kanske den är endån i storlek 1-2 år?
Stackars dej va jag tjatar
Jag tycker mössan sitter bra på honom?! Tror jag ska ta den med? Hmm.. undra om det är stor skillnad ..finns inget värre än att skicka tillbaka men hmm 86 tar jag i tshirten och mössan hmm.. svårt!!
Fasen tar väl 1-2 år då hehe. tror du det bli bra?
Ja okey men jag får se hmm ändra imorgon, ska sova på saken!! Nu ska jag o sambon kolla på en film innan läggdags .
TACK så mycket för all hjälp Buttelina så snällt så.
God natt på er... Shoppar lungt!