• maugu

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Saraia skrev 2008-04-02 09:26:54 följande:
    haj el hippo t bruna apbyxor fr ida t?
    hippo tycker jag..
  • maugu
    Zvartaliljan skrev 2008-04-02 10:27:27 följande:
    Äh jag hinner ju inte skriva innan nån mer skriver ju....som vanligt i denna tråden
    Linne och legging röst från mig oxå..
  • maugu
    CamillaJ skrev 2008-04-02 21:33:38 följande:
    Jaha har man suttit och smågråtit åt barnmorskorna buuhuu.. men nu var det slut! Åh vad jag är sugen på nåt gott, har godis förbud haha kommer nog inte går så bra men endån !
    Här är en till..åh, att jag ska få göra detta en gång till och till första advent
    Köpte denna till bebisen;

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=61806312

Men, det är långt kvar
  • maugu
    Lina med Liten skrev 2008-04-02 21:39:05 följande:
    Haha ja det är ju ett tag... fast man får längta!!
    Precis-jag har sett denna fladdra förbi på T så många gånger och suckat över att det varit fle stk till sonen-och så var den bara där och shoppoholic som man är så kan man ju shoppa till ett 6 veckors pyre
  • maugu
    Fantastiska Skatt skrev 2008-04-02 21:40:06 följande:
    Nope jagär här,  tillhör inte den dregglande skaran ikväll
    Inte jag heller-har sett några avsnitt men fastnade intealls..men däremot NCIS-Gibbs-jag är fast men det är på DVD så honom somnar jag med varje kväll
  • maugu
    Fantastiska Skatt skrev 2008-04-02 21:41:31 följande:
    Ååhh, avis *vill osså va gravid*
    Planerar ni kanske?Visst har i en son som snart är 1 oxå?Eller blandar jag ihop saker och ting?
  • maugu
    CamillaJ skrev 2008-04-02 21:42:22 följande:
    Blev nyfiken och gick in i lindex bildtråd efter att du sa det -gosmamman- såg den korv i bröd tröjan? Alltså det finns ingen affär som härmat så mycket som dom. Snacka om att dom har koll också. Jisses.. men ja vissa är ju fina men vissa är bara sjukt "fult" likt!
    Precis-det såg jag med..fattar inte att de tar printen samma säsong dessutom-det är fult..
  • maugu
    Fantastiska Skatt skrev 2008-04-02 21:45:09 följande:
    han är 15 månader snart så helt fel ute är du inte jorå vi vill men det tar sig inte på beställning här direkt.... skatten tog två långa år på sig så man får se
    Åh,det är tufft..själv har jag det omvända problemet-vifta med kallingar så sugs dem in och planterar sig

Skickar lite grav-virus till er!!!Kramar om!
  • maugu
    CamillaJ skrev 2008-04-02 21:45:12 följande:
    God kväll och grattis visste inte ? Har missat stort grattis Åh ja den är söt !! Men guuuud var man bli helt till sej när man ser programmet bara åh titta.. tanken på när den kommer ut och man inte alls vet vem som gömt sej där inne hur denna underbara kommer att se ut, vem den är lik? Åh vad det blir pojk eller flicka osv osv..
    Tack,tack!
    Ja,och lyckoruset och stämningen, detta mirakel-till ca några veckor senare när man släpar sig runt som ett vrak och har vänt dygnet helt upp och ner Men, det är det värt-mitt fjärde!!
  • maugu
    Lina med Liten skrev 2008-04-02 21:50:27 följande:
    *tar fram mina pompom o kör lite heja-ramsor*
    Jag stämmer in i hejaramsan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9