• maugu

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Hej!

Har inte varit på in på FL på några dagar och ny BT och ny snackis har det blivit-och flitiga är ni på att skriva
    Har maken på besök så passar på att göra lite sådant som jag ej fixar när jag är ensam..

Fina bilder i BT-har inget nytt att rapportera ang shopping från min sida..

Ha det så gott alla!

• maugu
    Tjollabolla skrev 2008-03-04 17:17:54 följande:
    Hon hade vatt fin i en grön. Eller grå! Rosa är inte Thea va? Annars är ju den underbar! Modellen borde ju passa Thea, lång i benen . Angående modellen så tycker jag det är jobbigare med knappar än att dra av en hel dress. Denna är ju dessutom kortärmad så det går hur lätt som helst!
    Åh, tittade just i BT-så snygg KIk KId på MILO-jag har spanat till Gustaf oxå men var osäker på stk-tror att jag måste ta 86 isåfall-ikväll blir det beställning
  • maugu

God kväll!

Så snygga kläder i BT-ang KIK KID dressen-är den normal i stk eller som brukligt, lite liten i stk?

• maugu
    Angelinah skrev 2008-03-05 21:52:04 följande:
    dom passar :)
    Viken stk har Ida i sin KIK KiD?
  • maugu
    Angelinah skrev 2008-03-05 21:55:39 följande:
    86 har hon, några cm över i grenen och låååååånga ben som det ska sys resår i :)
    Hrm-då kanske min plutt klarar sig på 80-han har inte superlånga ben precis..härlig rosa färg
  • maugu
    Duntoffla skrev 2008-03-05 22:00:04 följande:
     Den finns bla på Spojl.semaugu-du som möjligen vet hur går den nya kollektionen av Molos suits på tradera?
    Inte superbra precis-fick ca 220:- i snitt för stjärnsuitar och bilbana..det som gått "bra" är uttersuitar
  • maugu
    Duntoffla skrev 2008-03-05 22:02:33 följande:
    maugu- Får jag kika in hos dig? Skulle vilja inboxa...
    Släpper in..
  • maugu
    Lina med Liten skrev 2008-03-05 22:14:51 följande:
    Får jag oxå kika in
  • maugu
    Fantastiska Skatt skrev 2008-03-05 22:45:29 följande:
    Hahahah tack för tipset Nope det kan man inte Tradera måste få godkännande från både säljaren och högsta budgivaren för att stänga en auktion med bud. Kanske annorlunda iof när det handlar om bildtjuvar?!? Hur svårt kan det vara att ta ett foto själv el åtminstonde fråga???? Maugu----  missade ju dina avslut, helt hjärnsläpp i em  skulle ju ha vita starsen jö *snyft*
    Va?Missade du?Och billigt gick den oxå
  • maugu

God morgon-gässppp..
    Sonen har numera en rutin av att lägga sig kl 19-vakna mellan 22-23, välling-vakna mellan 3.30-4.00 och skrika som en tok i ca 1 timme...somna om till 06.30..Så nu sitter jag här för jag kan inte somna om efter gallskrik i ca 1 timme...knasålder...antar det är utv-steg..igen...Han är 10,5 månad..
    Spanar i webshoparna så länge

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9