-
Håller med-den var gigantisk och jag fick inte heller ner den...bedrövlig men den är så hypas att den går för mer än nypriset på T..jämt...Tjollabolla skrev 2008-03-18 21:13:45 följande:Haha, jag köpte en rosa svea mössa åt mig själv. Det skulle jag aldrig gjort! Den är använd en gång och aldrig mer . För det första står den RAKT upp på huvudet, den lägger sig inte ner och för det adra var det 3 tanter/gubbar som kallade mig Svea och trodde jag hette det Jag o sambon kan fortfarande skratta åt den jäkla mössan!
-
God kväll!
Vilka fina suits från GAIA och grabbar förstås..vart har ni hittat dem?Älskar ju turkos så tipsa mig gärna.. -
Nu har jag hittat den..hur är de i stk?Duntoffla vad har du?
-
Ok,. då blir det 86 här oxå..Tack för svaret!
-
God kväll..huttrar in med feber..lille sonen har haft 40,2 nu i två dagar trots alvedeon..stackaren, han bara yrslar och nattens sömn var obefintlig för hela familjen då han grinade..inte kul med sjukdomar..nu känns det som om jag oxå lyckats dra på mig detsamma..blir en kul påsk-not.
Inget shopat idag-orkar inte..
Ha det gott alla! -
God morgon!
Vi somnade 21 igår och vaknade 07.30-sonen är mkt bättre idag..men mamman är sliten
Tillönskar er alla en Glad Påsk!
Här hade vi minus 18 imorse-härligt vá?Mina sommarsuitar känns avlägsna! -
Hej alla!
Gissa vad som låg i mitt påskägg imorse?
En liten kyckling som förväntas kläckas runt den 1/12
JAG ÄR GRAVID! Nu börjar en lång resa men det är lika spännande varje gång.
Vårt 4:e mirakel och vi hoppas förstås att allt ska gå bra!!!
Sonen blir 1,5 när han blir liten storebror!! -
Så har jag gjort min klädeskarriär..började sälja allt beg i lådor härhemma, köpte sedan sådant jag ville ha, typ MOLO m m och ibland går man tom plus på beg..lillronya skrev 2008-03-22 21:10:29 följande:Lite det jag är ute efter. Att ha ett konto där det kommer in pengar och kan tas penagr ifrån när man shoppar. Lite kul att se om det går jämt upp.Sitter och spanar lite nu vad folk säljer... Har ju lite nu som behöver iväg.
Skönt att ha ett separat konto..Vad heter gruppen på T? Jag är med i stora FL-gruppen.. -
-
Supersnyggt-även jag i tankarna tänkt ngt så här..vart har du köpt dem?Angelinah skrev 2008-03-22 21:13:39 följande:Duntoffla--Här är tapeterna, de e ju långt ifrån klart, men nu kan man iallafall börja ana hur de kommer se ut
Är det någon som vet om man måste sätta upp någon struktur först om man ska tapetsera på betongvägg (vår läg i Wien är vit som ett sjukhus, alla väggar och tak är vita, finns ej heller lister som skiljer tak från vägg-urtrist och standard där borta)
Ska föröska ta tag i elände när jag kommer vara där mer permanent!!