Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina
    NovJenny skrev 2008-03-08 22:04:18 följande:
    Vad tror ni nu då? 86 till Noha i IdaT baggysar?Han är 84 cm och 13,5 kg.Kan bli i minsta laget va?
    jag kommer ta 92 till isabel som är 90 lång... lina tog ju 74 till thea som är 72 lång (tror jag det var ) då borde ju 86 passa på din grabb
  • Buttelina
    NovJenny skrev 2008-03-08 22:13:20 följande:
    Jo, men han är rätt grov vill inte att de ska bli för tajt heller. Vill ju ha 92 men det verkar ju inte som någon webbshop tänker ta in det. Och jag tror inte min butik i Gävle kommer vara så snabb på nyheter. Men jag kan ju testa, ni har ju också ganska liten marginal på Era.Men jag köper alltid 92 till Noah nu för tiden...
    men jag kan köpa till dig på bombom! de kommer få in upp till 92...
  • Buttelina
    NovJenny skrev 2008-03-08 22:20:23 följande:
     Det skulle vara hur snällt som helst. Du kan ju inboxa mig när det är dags...
    jag ska dit en dag nu i veckan. hon skulle ringa när lådorna kommer jag brukar åka dit och rota i hennes kartonger Jag kan lägga ut till dig... isåfall köper jag dom och inboxar när jag har dom hemma? eller är du osäker på om du vill ha dom?
  • Buttelina
    terezita skrev 2008-03-08 22:22:58 följande:
    nu tror jag att jag e klar med min önskelista i mitt bildgalleri... försöker att fundera på om det är nått jag glömt
    ska du inte ha nån lobster tröja?? jag önskar mig ungefär samma idat
  • Buttelina
    NovJenny skrev 2008-03-08 22:27:37 följande:
    Oh, vilken service! Men antar att du är en av de bästa kunderna! Rådfrågade sambon och han ville ha dem. Så köp du!
    haha, ja jag är en av storkunderna skulle jag tro . Hon ville ha mitt nr nu sist jag pratade med henne. Hon är nog trött på att jag ringer dit hela tiden ok då köper jag ett par gröna hippo idat strl 92 till dig och inboxar dig när jag har dom hemma
  • Buttelina
    NovJenny skrev 2008-03-08 22:29:42 följande:
    Alltså han ville ha dem till Noah. Ha ha
    haha, jag skulle vilja se din sambo i dom byxorna
  • Buttelina
    NovJenny skrev 2008-03-08 22:31:27 följande:
    Inte jag!
    hehe vaddå, jag klämde ju på min sambo en molo hjälmmössa och tog foto jue
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9