Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Duntoffla skrev 2008-03-08 23:42:39 följande:
    Haha...ja och det har han inget för! Han kan verkligen lukta destilleri när han druckit och en hel dag på stan (svensexa) så har han nog druckit mer än en öl...
    amen kom igen! släpp till nu
  • Buttelina
    terezita skrev 2008-03-08 23:44:07 följande:
    oj vad lyhört ni har det.... lyssna efter om hemtjänsten kommer!!
    nä, jag hör inget annat av grannarna här men hon är nästan döv så den högtalaren hörs över hela huset verkade som att hon svarade dom...
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-03-08 23:46:21 följande:
     Usch! Vänta en stund och se om de kommer. Ring på annars kanske...
    ja, det hade jag gjort! men allt verkar lugnt nu..
  • Buttelina
    NovJenny skrev 2008-03-08 23:47:21 följande:
    När min sambo festat till det kommer han hem, lägger sig tvärs över sängen och snarkar högt.Stör jag honom säger han något på fyllespråket och när jag inte förstår blir han irriterad, sedan blir jag irriterad på honom. Haha, tur han sällan är ut...
    hehe, låter som min sambo men han är desto kåtare dagen efter
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-03-08 23:49:49 följande:
     Visst är den! Man kanske tom ska ta den i stället. Ännu billigare! Ngn sa att den skulle komma i orange också.
    haha, vi tjejer när vi är fulla. jag har nog gjort bort mig minst 213 ggr min kropp kan inte hantera alkohol starkare än bacardi brezer
  • Buttelina
    NovJenny skrev 2008-03-08 23:51:31 följande:
    Har ni alla önskelistor?Vad för liksom?Ska jag göra en?! Ha ha, kan inte ta beslut själv.
    ja gör en! jag hade 11saker på min lista innan och har nu bockat av 2 idag
  • Buttelina
    NovJenny skrev 2008-03-08 23:53:36 följande:
    Jag är grymt pinsam. Men nog förjävligt rolig och kärleksfull också. Vi borde alla träffas och bli fulla tillsammans.
    hehe eller hur! fan jag har vekligen gjort SJUKA saker på fyllan skulle jag dricka något nu så skulle jag nog tuppa av direkt, jag har inte druckit en droppe sen nov 2005
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-03-08 23:54:52 följande:
    hmmm jag måste nog oxå göra en...  Fast det får kanske vänta till imorgon, batteriet börjar ta slut och Milo sover så man kanske ska passa på attt sova, det blev ju bara typ 3 timmars sömn inatt. Han har inte hostat en gång sen han la sig vid åtta!
    åh, då funkar hostmedicinen skööönt
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-03-08 23:55:42 följande:
    >JA, på molo utförsäljningen hahaha!
    nä, fy då kan jag ju inte ta några bra beslut. jag får liksom runda fotsulor när jag dricker, jag trillar hela tiden
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-03-08 23:57:15 följande:
    Hihi du får komma hit o ta en runda i krilletown med mig en lördagsnatt Sjukt kul!
    hehe låter som en plan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9