Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

NovJenny skrev 2008-03-08 23:57:58 följande:
    Oj, det var länge sedan. Jag hann med en tur innan Lilly kom in i magen.
    det gjorde inte jag. jag ammade isabel tills jag var i 8e veckan...
    Tjollabolla skrev 2008-03-08 23:58:05 följande:
    MMm! Han snarkar i sitt rum så jag hör honom ända in hit
    hehe, snarkar han? så sött
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-03-08 23:59:01 följande:
    Ja ja, men efteråååt! Som belöning
    hehe, jag som trodde att molo utförsäljningen var belöningen
  • Buttelina
    terezita skrev 2008-03-08 23:59:28 följande:
    skulle inte käna nånting till för mig då jag aldrig i mitt liv varit full.... min kropp verka tåla oerhörda mängder sprit då det flera gånger gjorts fester för att få mig full men aldrig lyckats!!
    oj, vilken järn kvinna du e!

nämen allvarligt så känns det lite obehagligt för mig att dricka starksprit, för jag har vid vissa tillfällen vaknat på morgonen dagen efter och inte kommit ihåg något alls som hänt. jag kommer ihåg första klunken sen är resten borta ur minnet.riktiga blackouts, och då har jag inte ens druckit speciellt mycket... så jag håller mig till cider och vin..
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-03-09 09:29:35 följande:
    Godmorgon flickor! Inatt har Milo sovit hela natten utan att hosta! BUTTE JAG ÄLSKAR DIIIG!!! Underbar hostmedecin. Febern verkar vara borta med, får nog kolla det sen. Hna vaknade klockan sex, jag men jag mutade med välling så vi somnade om till NIO. WOW vad skönt!Fick sms från sambon, han var framme i Kina och skulle ut o shoppa. KOnstigt det här med tidsomställning, han gick på planet nio i går i köpenhamn och skulle landat sex vår tid, på i morse. Men helt plötsligt var klockan ett där . Han enda lediga dag där, så nu hoppas jag han shoppar på bra Jag shoppade oxå den gröna lejontröjan Ängeln! Sååå fin var den! Å så slank det med en hipps t-shirt till samlingen... Och inatt blev det en turkos/grön sommarsuit från Katvig . Undrar vad jag ska shoppa idag?
    jag älskar dig också Kyss visst är den bra skönt att ni fick sova
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-03-09 09:52:55 följande:
    Måste bara visa helt OT, men hur det kan gå när svärmor handlar kläder. (Och nej hon har inte fått ha en på sig bland folk )
    haha, ser ut som nått man köpt i kina eller nått
  • Buttelina
    tvåsmå skrev 2008-03-09 10:36:46 följande:
    Hej på er!Kan ni hjälpa mig, har fullständig idétorka...Om två veckor ska vi på kalas, och då vill jag att dotter ca 10 mån (storlek 80-86) och son strax 4 år (storlek ca 104) ska vara finklädda (inte typ frack men fint och gärna roligt med mkt färg) och matchade. Men vad kan det vara? Kan inte ni ge en massa tips, ni har ju sån bra koll på kläder och bra smak.
    molo har ju cool slips och skjorta på poppilopp på tösen hade det ju varit fint med en molo body och en vanlig kjol..
  • Buttelina
    Harley skrev 2008-03-09 11:44:20 följande:
    Efter några veckors uppehåll är jag nu shoppingbesatt igen Rädda mig den som kan.... Söker Kikkids nya kortärmade dress i storlek 92 men har hittills inte hittat den... Någon som har sett den på sistone?
    nope inte strl 92...
  • Buttelina
    Harley skrev 2008-03-09 11:44:20 följande:
    Efter några veckors uppehåll är jag nu shoppingbesatt igen Rädda mig den som kan.... Söker Kikkids nya kortärmade dress i storlek 92 men har hittills inte hittat den... Någon som har sett den på sistone?
    dom tog slut i en rasande fart! ring matador, de har inte fått upp kik kid på sin sida än, bara mössorna, kanske finns den där... eller prova med harmoni..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9