Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Duntoffla skrev 2008-03-08 23:15:19 följande:
     Såklart! Kom på det sen att det var väl du som gillade turkost och grönt så mycket.Sitter och knular på om jag ska beställa en jumpsuit från Moon Kids eller inte...
    jag läste knular med två l
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-03-08 23:15:19 följande:
     Såklart! Kom på det sen att det var väl du som gillade turkost och grönt så mycket.Sitter och knular på om jag ska beställa en jumpsuit från Moon Kids eller inte...
    men köp en veloursuit från katvig istället. såå fina!
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-03-08 23:22:29 följande:
    Ja, jag vet...  Tänkte om denna kanske var lite tunnare lagom till sommaren. Gillar utsvängt också. Fasen vad man ska vara velig då!
    men svenska sommaren är skit, och dessutom är här kalla kvällar som den brhövs
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-03-08 23:24:52 följande:
    Blir inte katvig varmt i sommar? Milo är varm i sin veloursuit nu och han är absolut inte så överdrivit varm av sig annars...
    jo isommar på dagarna funkar den inte. jag är ute heeeela dagarna på sommaren så på kvällarna när man är ute och grillar osv framåtkvällen kommer veloursuiten att åka på
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-03-08 23:25:59 följande:
     Det var det jag tänkte också. Moon kids är ju tunnare i materialet.
    men även den kommer bli för varm på sommardagar..
  • Buttelina
    NovJenny skrev 2008-03-08 23:28:30 följande:
    Hur mysigt låter inte det där?
    eller hur! längtar som en tok efter sommaren
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-03-08 23:30:50 följande:
    När hinner du shoppa då? Nu flickor är det premiär! Ni har fått följa med i sängen för första gången
    NovJenny skrev 2008-03-08 23:31:51 följande:
    Ni är alltid med mig i sängen!
    men oj då vad mysigt
    lillronya skrev 2008-03-08 23:32:53 följande:
    Vilka var det som hade fått in nya IdaT?
    poppilopp, krumelur och freshmilk
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-03-08 23:33:58 följande:
     Jaha, är de? Hoppas jag valde rätt storlek på de jag beställde då.
    ja, dom är större i år. suiten i strl 86 till lillebror är stoor! men förra årets sitter bra!
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-03-08 23:35:51 följande:
     Mysigt! Nu sms:ade sambon att han är på hemväg och kommer om ngn timme. Lagom slirig kan jag tänka mig...
    hehe, och säkert lite kåt oxå
  • Buttelina

usch sitter och hör att granen ring på sitt hemtjänst (eller nått) larm. jag hör en högtalar telefon "hej, finns det nått vi kan hjälpa dig med idag?? ... inget svar.. sen upprepade dom frågan... hallå, hallå sa dom... usch tänk om hon inte mår bra. hon är över 90 år...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9