Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Duntoffla skrev 2008-03-08 22:35:04 följande:
    Angelinah- fina Ida och Bella (eller vad heter dottern??) i BT! Det blir verkligen krispiga bilder med kameran.Weronica- vad söt lillan är i rosa plastisock!
    heller med fullständigt! skulle precis skriva samma sak (ungefär )
  • Buttelina
    NovJenny skrev 2008-03-08 22:33:32 följande:
    Buhuuu, försökte få sambon att vilja ha en Bugaboo bee. Trodde inte jag skulle bli sugen på den, tycker den är ful. Men nu är jag det... Men sambon säger ALDRIG!Han gillade den när vi var i stockholm och kikade på en, men han tycker vi har nog med vagnar. (Vi har TVÅ ynka) Jag tycker den skulle passa perfekt en shoppingdag. Och ha Noahs andra vagn på långpromenad...OT jag vet, men var tvungen att skriva av mig. Hi hi.
    har inte du nån tvillingvagn?
  • Buttelina
    terezita skrev 2008-03-08 22:36:09 följande:
    butte nu vet jag varöf jag inte satt in lobbstertröjorna... hippo och haj t-shirten är till kike och suiten och byxorna är till mio... jag ska ha byxorna till suitarna och när vi ska till stranden ska han ha suitarna utan byxor.... vill inte ha lobbster tröjan till storebror då jag int tror han passar i den färgen
    aha, då är jag med
  • Buttelina
    Angelinah skrev 2008-03-08 22:35:46 följande:
    Å den e jag åxå sugen på, först tyckte jag den va rent ut sagt SKETAFUL!! Men när jag väl testade den på Gucce så blev jag såld Men osäker om jag vill ha den som "endavagn" å jag vill ha bara en *platsbrist*
    finns den inte på nätet? vill se den omtalade vagnen
  • Buttelina
    isold2003 skrev 2008-03-08 22:39:28 följande:
    Bara en?! Varför då Här handlas det vagnar i nästan samma takt som barnkläder
    jisses, jag har samma fula vagn till lillebror som jag hade till isabel.  men jag ÄLSKAR min brio. Lillebror älskar oxå den. han kan sitta där i 5-8 timmar lätt utan att säga ett ljud när vi är ute i stan
  • Buttelina
    Angelinah skrev 2008-03-08 22:41:13 följande:
    JO DÅ.. HOS GUCCE
    näää, vad FUL den var   
  • Buttelina
    NovJenny skrev 2008-03-08 22:47:02 följande:
    Nope. Vi är ju hemma båda två och jag är sällan själv med båda barnen...Men en tvillingvagn har jag också funderat på!
    jag har ingen just nu men jag skulle GÄRNA vilja ha en. känner mig lite låst här hemme när isabel ska sova midag mellan 12-2 
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-03-08 22:48:59 följande:
     Håller med. Inte alls min stil. Men så kör jag ju EL. Inte så flott men rejält!
    ja och jag kör brio klassiska stadiga vagnar
  • Buttelina
    isold2003 skrev 2008-03-08 23:05:08 följande:
    Haha, ja det måste han ju ha förstås! Måste ha några schyssta brallor till också, vad kan tänkas passa till tro?
    de turkosa velourisarna
  • Buttelina
    isold2003 skrev 2008-03-08 23:10:44 följande:
    Får kika in på H&M då, har inte varit där på evigheter. Han behöver lite mer jeans också, har slitit ut de han har nu.
    nä det är de nog inte...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9