Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

jompa skrev 2008-03-08 13:59:51 följande:
    Denna
    den är ju såå fin! KÖÖÖÖP
  • Buttelina
    maugu skrev 2008-03-08 14:19:47 följande:
    God eftermiddag på er!Har helt plötsligt fått ett liv och har inte haft tid att hänga här inneVet ej heller vad som är på gång, vad som hänt eller vad som kommer..Butte-väntar på vinnarmailSå cool den randiga bodyn är-ser framemot den!Mina planerade inköp är en KIK KID dress och en frotte-jacka..annars har vi nog det mesta..he,he..
    har skrivit det nu
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-03-08 14:32:14 följande:
    Hej på er! Om några timmar åker sambon och jag sitter och lurar på vad jag ska tröstshoppa ikväll... Milo är förkyld och har hosta, tempen ligger på 38 grader, så lite små febrig. Han har nog sovit runt 3-4 timmar inatt... Perfekt va? Han bara hostar och hostar! Nu har han dock sovit 2 timmar utan att hosta TACK BUTTE för tipset om histmedecinen. Hoppas den funkar inatt med...
    vad bra glöm inte ta den tre ggr per dygn bara, för då hjälper den bäst. skönt att han får såååva

Kolla på tv4 det är så häftigt att det startar så... livet
  • Buttelina
    maugu skrev 2008-03-08 14:28:32 följande:
    Oops-mardrömmen är den blåa, röda eller svarta sockanHar hänt mer än en gång..Åh, jag skulle oxå vilja klä en liten tjej-har på äldre dar kommit på att jag verkligen gillar rosa..sonen har lite kläder med rosa i men jag vågar inte dra på för mkt..men kanske en rosa KIK KID...hrmm-får fundera..
    ja, du har väl set min son i den rosa kik kiden
  • Buttelina
    MiAmor skrev 2008-03-08 14:41:20 följande:
    aaaahhhhh, jag måste välja men KAN inte!!! Vill ha trikodilsuit rosa m svart luva, kik kid- suit i rosa samt mysplysch klänning.. sambon tvingar mig o välja, han tycker jag shoppar för mycket ..*fattar inte vad han talar om*här e klänningen: www.barnlycka.se/product.asp&sub...
    rosa kik kid suit röstar jag för!!
  • Buttelina
    maugu skrev 2008-03-08 14:51:25 följande:
    Men, åh vad fint!Vilken stk har du till honom?
    det är en strl 92 (egentligen tänkt till isabel) men 86 som är rätt stor den oxå har han i den gråa...
  • Buttelina
    Grodan33 skrev 2008-03-08 14:55:50 följande:
    Hoppar in med en fråga vart kan jag hitta en röd kik kid dress i st 92 ??slut på matadorkids finns de någon mer stans???
    vet inte om det kanske finns 92 kvar på freshmilk
  • Buttelina
    maugu skrev 2008-03-08 14:56:46 följande:
    Ser lagom ut i kroppen men långa ben då..typsikt KIK KID-undar vad de holländska ungarna äter som ser ut så..för detta är ju återkommande när det gäller dem..man får alltså beställa minst en stk större..Vart beställde du ifrån?

här har lillebror 86 och isabel 92... jag köpte på ajabaja
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9