• maugu

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

och där dödade jag tråden..fniss...

• maugu
    Buttelina skrev 2008-03-08 14:48:42 följande:
    här är han
    Men, åh vad fint!Vilken stk har du till honom?
  • maugu
    Buttelina skrev 2008-03-08 14:54:02 följande:
    det är en strl 92 (egentligen tänkt till isabel) men 86 som är rätt stor den oxå har han i den gråa...
    Ser lagom ut i kroppen men långa ben då..typsikt KIK KID-undar vad de holländska ungarna äter som ser ut så..för detta är ju återkommande när det gäller dem..man får alltså beställa minst en stk större..
    Vart beställde du ifrån?
  • maugu
    Buttelina skrev 2008-03-08 14:59:09 följande:
    här har isabel 86 på sig...
    Hrm-då kanske min lillplutt behöver stk 80...ev. 86 då det eg är en sommardress..
  • maugu

God kväll!

Nu har maken farit och jag har helt plötsligt lite tid över

Har rensat ut garderoben-jisses säger jag bara vad jag hamstrat..inte ens om jag hade 5-lingar skulle vi kunna använda allt och mer är på ingång...Har hittat supercoola röda baggy byxor från NOVA STAR och då vi är halv-österrikare så blev det ett par sådan..inte så danskt men när jag får dem så får det bli bild..
    Har sökt KIK KID dressen men den är slut i 86 typ överallt...suktar efter en rosa..Har dock beställt hem en grön frottejacka..

Ja, det var allt så här långt..hoppas kunna kika in lite mer senare..

• maugu
    Angelinah skrev 2008-03-11 18:15:38 följande:
    Å nu verkar allt lösa sig!!Vagnen e såld, till 99 proc säkerhet i morrn kväll, extra klädsel såld, dyna såld, ev en åkpåse såld, å Idas babyskydd blev sålt idag åxå :)ska hämta en skrutt paraplysulky strax i väntan på buggan...älskar när bitarna faller på plats så där 
    Hej!

Låter bra-hur gick det med klädseln från FL?Jag missade upplösningen..ja, det är skönt att rensa..har oxå gjort ett ryck härhemma och ska snart slänga iväg lite till på loppis..

Härligt jobbat!
  • maugu
    terezita skrev 2008-03-11 18:13:38 följande:
    ehum... osså modellen då oxå...
    Så fin-vart har du köpt din?Finns de hos HIPPO KIDS?
  • maugu
    terezita skrev 2008-03-11 18:22:09 följande:
    jo men ANGELINAH snodde den enda 86:an hon hade fast jag UTTRYCKLIGEN bad henne att lägga undan den!! hon har den dock kvar i storlek 92
    Fy Angelinah, fy
    Ja forumet är öken när det gäller något som många är intresserade av..dessutom har de flesta samma storlek-dvs 80/86..

Ja,ja jakten går vidare...
  • maugu
    terezita skrev 2008-03-11 18:31:04 följande:
    men har inte freshmilk den i rätt storlek?? ska kika!
    Oj, har inte kollat..ska oxå kika..och ta inte den du då
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9