-
Får jag också komma in hos dig?Zvartaliljan skrev 2008-03-18 13:47:44 följande:uppdateras varje steg. Men när det väl börjat röra på sig så brukar det inte ta mer än en dag innan det är framme
-
Den finns bara i baby och barn va? Vår snart 3-åring har baby i den i så fallTibell skrev 2008-03-18 14:04:39 följande:Tänkte ställa en liten fråga! någon som har denna katvig mössa till sitt barn?? tycker dom ser såååå fina ut men är osäker på vilken stl jag ska köpa. min dotter är snart 9 månader men väldigt liten för sin ålder! är det baby jag ska ta eller barn?? tack på förhand
5-åringen har barn.
-
Iiiiiih, har ni räknat ihop shoppingsummor. Farligt
Jag vägrar räkna ihop, men kollade och jag har iaf sålt för 9200 kr senaste 60 dagarna på Tradera och har auktioner som går ut idag som är uppe i 1200. Har säkert handlat för så mycket, nästan åtminstone, men då är det inte bara danskt.
Har beställt från Spojl och Rumba idag, men det täcks upp av det som Tradera-auktionerna går ut på. Sen ska vi åka till Ullared (!) nästa vecka, men där blir det nog inte barnkläder förstås. Har en HM-beställning som kommer i mitten av april och den är på 3500 kr.. Hmm. Annars blir det lugnt till nya Småfolk kommer, tror jag! -
Från spojl blev det de rosa/orange-randiga leggingsen till Stella och det lila linnet med prickar till Nora.Buttelina skrev 2008-03-18 16:22:24 följande:Jaså så du är också så pass shoppinggalen vad beställde du för fint från spojl? När kommer mer småfolk? vet du om det kommer mer sommar heldressar då?
Vår butik i stan säljer ut en hel del gammalt Villervalla till halva priset, kom jag på, så jag får nog åka dit och titta.. hrmm..
Nya Småfolk kommer nog i maj-juni. Då kommer kortärmade tröjor, klänningar osv och jag förmodar att även sommarheldressar kommer då -
Ja, det blev det lila raka linnet, hon har redan det rosa med vita prickarna + leggings till det, så nu blev hon utan leggings. *s* Jag blev inte så förtjust i Molos vårkollektion först, men nu har vi helt plötsligt en hel del här hemma *s*Buttelina skrev 2008-03-18 16:34:07 följande:åh vilka fina inköp! jag beställde det lila raka linnet till isabel igår, jag ha de byxorna. såå fin färg!Villervallarea är ALDRIG fel. REA kan jag INTE motstå vet du hur villervallas klänningar är i storleken?Härligt med småfolk! Har köpt den gröna heldressen med traktorer till lillebror, men måste ha fler
Vi har bara en velourkjol från Villervalla, så jag har ingen aning om klänningarna tyvärr. Har tänkt köpa nån mer kjol nu, för jag gillar dem -
Haha, vi är knäppaButtelina skrev 2008-03-18 16:39:58 följande:hur är det raka linnet i storlek? jag tänkte ta 98 till isabel men det fanns inte så jag tog 104.. Jag gillade den inte heller i början, men när säsongen är slut så sitter man ändå med massor
Jag har köpt 104 till Stella och det sitter bra tycker jag. Det ska ju räcka till augusti-september, så lite stort är det väl nu. -
Var finns de?Angelinah skrev 2008-03-27 22:40:37 följande:en klänning och byxa i ljsut rosa med röda stars, såååååå himla underbart fina !!
-
Igår hämtade jag äntligen paketet med Stellas randiga Katvig-klänning. Tog en storlek större än jag tänkt och OJ, vad stor den var! Det är 110 och den kommer definitivt passa min snart 6-åring istället, hon är nästan 120 cm lång.
-
Röstar också på linne och leggings, för det kan man variera och matcha med annat också :)Zvartaliljan skrev 2008-04-02 10:26:55 följande:4 röster på linne och leggings
-
Hur är klänningen i strl? Vad har Maia för strl där?Zvartaliljan skrev 2008-04-02 10:26:26 följande:2 röster på det då. (ni kommer inte göra Belladonna glad om ni får mig till att behålla det )Det känns som att linne+leggings kommer bli mer använt i sommar. Klänningen var lite lång och stor vid halsen. men såååå underbart söööööt ju. GAH! Jag vill ju behålla den också!