Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

FINA SKATTEN  skulle vilja hoppa in i datan och knipa i hans kinder och pussa lite på honom

• Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-03-09 13:29:34 följande:
    Funderar på det faktiskt...
    den turkosa färgen i min randiga jacka är så jäkla fin!! åhh längtar efter mina byxor...
  • Buttelina
    Småkottarna skrev 2008-03-09 13:31:48 följande:
    Nån?
    vet tyvärr inte. det enda jag vet är att kik kid är små i storlekarna. jag tycker dessutom inte att det gör något att man tar sådana jackor lite större...
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-03-09 13:33:36 följande:
    Men tyst nu innan jag handlar ännu mer Har ju massa paket på väg hem nu!!   
    men lite mer tröstshopping är du värd "dumma gubben som åker till kina, det är så synd om mig-shopping"
  • Buttelina
    Småkottarna skrev 2008-03-09 13:34:26 följande:
    Jag har heller ingen aning om hur deras storlekar är, men har sett att några här köpt av dom. Har också hört att de ska vara väldigt små i storleken och det stod dessutom gå upp en storlek, så då kanske 2 storlekar inte är så dumt...
    nä! jag hade nog inte tagit mindre... det gör ju inget om sådana jackor är lite stora tycker jag!
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-03-09 13:36:42 följande:
    Jo det tycker ju jag med iofs! Fast nu har jag på väg hem* Katvigs luvtröja från enzokids* Katvig sommarsuit från Funkybaby* IdaT lejontröja & flodis t-shirt från Poppilopp Sååå synd har jag tyckt om mig själv sen igår kväll
    amen det är ju ingenting ju. bara tre paket. du måste ju få MINST ett paket per dag denna veckan som din sambo är borta
  • Buttelina
    EmBaRaZaDa skrev 2008-03-09 13:37:14 följande:
    Nu lyckades jag få in en stor bild också, vilket datageni jag är
    söta lilla grabben
  • Buttelina
    Småkottarna skrev 2008-03-09 13:38:58 följande:
    Nej precis. Det får bli dom ändå! Kul det ska bli nästa vecka! Nu väntar jag hem massa fint från nova star och molo och så kik kid tröjorna.
    hehe, visst är det skoj med shopping! fin shopping i bildtråden också
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-03-09 13:39:29 följande:
    Fast som det är nu kommer väl allt på typ tisdag HAHA! Imorgon hoppas jag på lite trendsales post!
    ohh, vad får du från ts då? får du alla paket på en dag måste du ju beställa lite mer
  • Buttelina
    EmBaRaZaDa skrev 2008-03-09 13:40:00 följande:
    Brukar ofta kika in i eran tråd och spana på era inköp! Tycker det är jättekul att shoppa barnkläder, bor farligt nära eleraff!
    ojoj, eleraff är en favorit hos mig..
    Småkottarna skrev 2008-03-09 13:40:41 följande:
    Skitskoj, och faarligt. Nu har jag satt köpstopp fram till löning. Hur man nu ska klara 2 veckor utan shopping!
    Småkottarna skrev 2008-03-09 13:40:41 följande:
    Skitskoj, och faarligt. Nu har jag satt köpstopp fram till löning. Hur man nu ska klara 2 veckor utan shopping!
    hehe två veckor är låååång tid
    Tjollabolla skrev 2008-03-09 13:40:23 följande:
    Butte vilken storlek har du i Alexanders katvig jacka? Den nya?
    Tog strl 92. lite stor men funkar helt klart!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9