Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

jompa skrev 2008-03-09 22:40:59 följande:
    Jaja vad du tjatar
    sorry
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-03-09 22:55:10 följande:
    Äh va klena ni är, ska ni redan hoppa i säng? Ja började kolla på gamla foton och blev nostalgisk. Var tog min bebis vägen? Har han han lyckats förvandlats till en gående ettåring som kastar allt han kommer över i toastolen???
    eller hur, dom e sånna vekligar som lägger sig redan hehe, är milo en sån buse
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-03-09 22:56:47 följande:
    Inte fått en enda minut här ju för citronen... Funderar på en auktion på T , vikt ca 11Kg lite rund om maggen så lär gå som skrymmande. Hur många frimärken tror ni behövs?? Isold----Turkos/gröna tröjan din charmkille har på sig, tycker du den är stor på? Klämde på den igår men tyckte den såg liten ut i stl...Kanske upplevs annorlunda när den kommer på?!?
    ååhh, jag kan betala frakten för honom. skicka honom med bussgods
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-03-09 23:02:59 följande:
    MMm han har likom kommit på det där att det plumsar och mamma kommer springande när man slänger ngt där i. Igår han jag precis förhindra att min mobil åkte i! Idag hade han gömt sin vattenflaska i torktumlaren och sin tandborste i tvättkorgen. Och dessutom har han lärt sig att vrida på knappen på tvättmaskinen, så om jag sätter igång den på 40 grader är det inte alls säkert att den står på det sen. Gud bevare mina Molosar!!!
    ååhh, busunge. gud bevare molosarna
    Fantastiska Skatt skrev 2008-03-09 23:03:27 följande:
    Delad vådnad går det bra? Jag lovar att ni kan behöva det Isf börjar jag förbereda paketet direkt Jupp nu sover han så sköööönt!! *jag laddar för att orka vara snäll mamma imorgon*
    låter bra! in och packa in honom redan nu
    Tjollabolla skrev 2008-03-09 23:04:47 följande:
    Är impad av att han KAN gå av sängen lugnt och fint, Milo bara kryper mot kanten och faller som en fura om man inte hinner ta honom så jag vågar inte ha honom där längre. Även om jag gärna velat nu när sambon är iväg!
    hehe, jag var oxå impad. lillebror bara rusar mot sängkanten, han fattar inte att det är typ en meter ner och att golvet är hårt
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-03-09 23:12:47 följande:
    Nä vi hade en hemskans olycka i höstas så vi har faktisgt tagit bort benen sedan dess, men han har lärt sig backa ner för soffan osv
    åh trillade han ner för sängen i höstas?
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-03-09 23:20:39 följande:
    japp, han vet hur man gör Sov gott!!
    oj, vilken hemsk upplevelse samma sak hände en kompis till mig, men där stod sängen nära en vägg och flicka trillade in i väggen med huvudet så mamman kunde höra att det knakade till i nacken! Gissa om hon blev rädd ! men allt gick bra!
  • Buttelina
    NovJenny skrev 2008-03-09 23:28:37 följande:
    jo, mobilen klarade sig, kameran ligger på torkning. Kan man skicka en syskonvagn med bussgods? Ot, sorry.
    japp det har jag gjort!
    Fantastiska Skatt skrev 2008-03-09 23:28:55 följande:
    Ååhh, ni är underbara  Känner mig genast mycket bättre tillmods och gladare , nu känns det inte alls som jag för en timme sen va halv döende efter 1 veckas hysterisk ettåring.TACK Men Gubben då *morrar* Men du ska se att det går lättare att få igenom den om du besiktar den Schyssta stövlar , kort kjol och en tokcharmig Milo så kan det ju inte gå fel
    visst är det mysigt att vara här? Kyss
  • Buttelina
    NovJenny skrev 2008-03-09 23:35:46 följande:
    Buttelina: Har du?Hur mycket gick det på?Vi måste ha en syskonvagn, men den kommer dock inte användas sååå himla mycket. Men man vill ju ändå ha en fin och jag har hittat en massa men inte i närheten.Undrar hur villiga folk är på att skicka?
    jag skickade mer än gärna. tror att det kostade runt 400kr? minns inte alls...
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-03-09 23:42:32 följande:
    Ja visst blir man! utan er hade kvällarna varit svåra att uthärda utan sambon. Saknar honom .
    åhh. stackaren men vi är här och kramas ju
  • Buttelina
    NovJenny skrev 2008-03-09 23:47:23 följande:
    Förstår dig...Men som butte säkriver finns vi ju här! Jag hittade faktistk två billiga vagnar.Vad tycker ni om dessa?www.blocket.se/vi/15481342.htm?ca=5_swww.blocket.se/vi/15479712.htm känns lite för billigt för att vara sant om man jämför med andra annonser... HUm.
    nr 2 var jättefin! vi hade en emmaljunga cerox tvillingvagn som vi sålde för 1500kr bara för att vi ville sälja den fort.. jag var jättenöjd med den men inte isabel
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9