Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina
    NovJenny skrev 2008-03-10 21:41:17 följande:
    www.blocket.se/vi/15499990.htm buttelina! Denskulle passa dig gtror jag...
    ja, den var super fin!! men med bussgods blir det sammanlagt ca 2500. jag har satt max 1500kr, eftersom den kommer användas som "häng och släng" vagn typ
  • Buttelina
    lillronya skrev 2008-03-10 21:44:37 följande:
    Men en dubbel EL scooter är väl inte klumpigare än den ?
    jo, bredare... twinetten är mycket smalare
  • Buttelina
    lillronya skrev 2008-03-10 21:44:37 följande:
    Men en dubbel EL scooter är väl inte klumpigare än den ?
    scooter vet jag iochför sig inte..
  • Buttelina
    Angelinah skrev 2008-03-10 21:43:44 följande:
    kan inte öppna länkar nu ju *korkade dator*vilken e de?
    en svart brio tvinette i mycket fint skick ser det ut som... med tillbehör 1100kr
  • Buttelina
    Milliemolly skrev 2008-03-10 21:48:20 följande:
    usch, säger jag............men jag är ju inbiten bugaboo-lover Den ser tung, klumpig och svårstyrd ut.Jag såg en lättare syskonvagn, ganska billig i helgen. Tror det var Carena faktiskt! Den skull du ha
    ja, tur att samken är som baken. bugaboo är den fulaste vagnen jag vet

dessutom hade jag aldrig fått mina barn att sitta i nån vagn med lutande sits, mina ungar vill sitta upp som stolpar annars hade jag varit lite sugen på en uj tvillingvagn.. eller en banytravel

gillar inte carena, den känns så plastig..
  • Buttelina
    NovJenny skrev 2008-03-10 21:54:11 följande:
    Mm, men vi tycker det är superviktigt. Jag hade Noah mot mig tills han blev över året.
    ja, jag hade/har bägge barnen mot mig. Känns skönare så.. men eftersom tvillingvagnen jag ska ha typ ska användas till och från konsum och nån runda i stan bara så gör det inget om dom åker framåt..
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-03-10 21:59:58 följande:
    Fast du, sån var Milo oxå i vår emmaljunga, men nu när vi bytte så sittet han bara där o myser! jag trodde han skulle sitta rakt upp trots lutandet, men nääe. Han äälskar att sitta där o mysa nu!
    mm, möjligtvis att lillebror hade kunnat gilla det men inte isabel
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9