Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

ängeln83 skrev 2008-03-10 22:15:07 följande:
    ButtelinaJag tycker att det går att få ryggstödet nästintill rakt.
    ok, åh jag blir ju helt förvirrad här ju lutar själva sitsen?
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-03-10 22:19:58 följande:
    Ser denna ut att luta också?
    njae, ja. åh vad svårt... min sambo gillade babytravel tvillingvagnen som jag länkade till jättemycket...
  • Buttelina
    lillronya skrev 2008-03-10 22:21:51 följande:
    Sitsen lutar när ryggstödet gör det. När man ställer upp ryggstödet dras sitsen med upp till ett mer plant läge.Jag kan försöka ta kort imorgon om du vill på dubbeln.Har fällarna i nu. Då syns det ju inte så tydligt. Sitter dessutom vid datorn utan minneskortläsare.
    ja, TACK gör gärna det!
    Jen80 skrev 2008-03-10 22:23:24 följande:
    Vi har en syskonvagn BT och den lutar ju lite. Det gör ju även Brion, men den är ju rak i sitsen. I BT:n lutar ju sitsen lite + ryggstödet, så de orkar ju inte sitter rakt upp, utan det blir ju en liten mer laid-back ställning . Liam tycker det är helt ok, men Ilon kan bli lite frustrerad ibland. Särskilt nu när man inte använder den så ofta. Han är van att sitta upp själv och inte behöva luta sig bakåt...
    det är den laid-back ställningen jag är rädd för att barnen få spel på Tyvärr... vad tycker ni och phil&teds vagn då? är det synd om barnet som sitter bak eller?
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-03-10 22:24:52 följande:
    Har du ingen Babyproffsen affär i närheten så att du kan åka och kolla på den IRL innan du bestämmer dej?Jag hade nog absolut velat ha svängbart hjul om jag hade tvillingvagn.
    jo, jag får åka dit och klämma lite..
    lillronya skrev 2008-03-10 22:25:52 följande:
    Du får komma hit till skobyggden å prova?
    hehe, jag kommer imorgon
  • Buttelina
    isold2003 skrev 2008-03-10 22:34:24 följande:
    God kväll! Idag har det varit kompiskalas med middag och massa bus, kul! Stora killen kom inte i säng förrän nio, han kommer inte bli lättväckt imorgon.. Idag kom det iaf fina fina randiga Katvig tröjor, tack Angelinah! Och så blå velourbyxorna från Eleraff, de fanns i rätt strl! Superfin färg på dem! Måste hoppa in genast ju, diskuterar ni vagnar utan mig? P&T är en jättebra syskonvagn förutom den korta perioden när den lilla är för stor för liggdelen och för liten för syskonsitsen. För två sittande barn är den toppen! Mina killar gillar att sitta baktill båda två, inga som helst problem. De ser jättebra därifrån också.
    åhh, har du en sån? är supersugen, men TÄNK o´m isabel vägrar att sitta i den en sån är jag villig att lägga pengar på! åker din stora fortfarande vagn? då är det ju lång användningstid för min del..
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-03-10 22:41:36 följande:
    Ha ha, klockrent:www.tradera.com/OM_MINA_KLADER_INTE_MATCHAR_A...(inte min auktion)
    haha, verkligen
    NovJenny skrev 2008-03-10 22:40:23 följande:
    Har nu hittat en marinblå emmaljunga 03 här i närheten- Ser riktigt fräsh ut på bilderna. 2000 kr ska de ha för den, men visst kan man pruta? Eller är det fel och otrevligt? För lite överpris är det...
    Länk?
  • Buttelina
    isold2003 skrev 2008-03-10 22:46:25 följande:
    Här är den sista av våra fyra p&t vagnar.. Här är stora killen 3½ och lillkillen precis ett år. Båda sitter jättebra. Min stora kille älskar att åka vagn och sitter fortfarande ganska bra i P&T, nu börjar hans ben bli lite för långa och han får sitta med böjda knän, han bryr sig inte men jag tycker det ser lite obekvämt ut. Vi sålde den här vagnen precis innan han fyllde 4 år.
    åhh, vad fin! hmm blir lite sugen på en sån nu igen ju! vad kostar en sån med två syskon sitsar bara? vad sålde du dina beg för? är där trångt i baksätet eller? passar det bättre för mindre barn?
  • Buttelina
    NovJenny skrev 2008-03-10 22:51:41 följande:
    Den var fin, och till det priset!
    ja, jag gillade den gröna färgen och köparen blev nöjd fick nog 15 svar samma dag som jag satte in annonsen här på fl
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9