Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Tjejtriss skrev 2008-05-27 22:36:52 följande:
    Nån som vet nån dansk shop där det finns stora strl, dvs 140?
    vilket märke?
  • Buttelina
    loveliva skrev 2008-05-27 22:41:34 följande:
    Vi åker!!!  *överlycklig*Varför spara pengarna när man kan lägga dem på Molosar Det blir jag, sambon, Melker & Hilda. Love ska med mormor och besiktiga bilen SAmbon och barnen ska roa sig med att äta pölse, fast Hilda får nog nöja sig med nan
    men du vet om att vid lagerförsäljningen finns ingenting att göra. en helt öde industrihamn.. inte en pölse i sikte...
  • Buttelina
    alex 07 skrev 2008-05-27 22:46:25 följande:
    Butte, skall du inte med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    nä, tror inte det.. KANSKE
    loveliva skrev 2008-05-27 22:47:48 följande:
    Aaaa,  de skulle köra en sväng med bilen och kolla efter pölse
    ja, dom får väl göra det skoj för dig
  • Buttelina
    alex 07 skrev 2008-05-27 22:52:34 följande:
    jag hoppas det, annars får jag kanske stå ensam i kön........inte kulDu MÅSTE ordna barnvakt, det är ju inte det samma utan dig ju
    ja... vi får veta imorgon
    loveliva skrev 2008-05-27 22:56:53 följande:
    Jag vill INTE stå själv i kön Om det är fler som ska åka på fredag vill jag gärna ha sällskap Fast jag vet ju inte hur ni ser ut  
    vilken tid ska du dit?
  • Buttelina
    loveliva skrev 2008-05-27 23:17:55 följande:
    Vi åker bil. Sambon ska vara i Osby kl 9.30 på intervju (jag hoppas det går fort ) Så vi åker nog senast 11 därifrån och  bör ju vara framme vid 13-tiden
    om jag åker dit med alex så är vi ju där samtidigt det är bara att ta varandras mobilnr och ringa när vi är där
  • Buttelina
    alex 07 skrev 2008-05-27 23:25:33 följande:
    Måste lämna datorn nu, men alla som skall till Molo på fredag får gärna inboxa mig mobilnummer så att vi kan träffas i kön eftersom vi verkar dyka upp på lite olika tider.
    jag smsar dig imorgon..
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2008-05-28 09:04:50 följande:
    Jovisst så är det ju, men man tycker väl att de närmaste borde anstränga sig lite för att lära sig hennes namn riktigt Hon leker fortfarande med huset och så fort jag visar mig så säger hon bara "nehe inte mamma komma" och viftar bort mig. Hon tror väl att jag ska ta bort det eller nåt.
    du har inte svar på min fråga i villervallatråden va?
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-05-28 12:55:19 följande:
    Ja, stackars mamman som lämnade sin dotter till pojkvännen när hon skulle iväg och sen komma hem och se sitt barn sönderslagen, usch.
    har ni länk?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9