Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

ängeln83 skrev 2008-05-29 08:18:53 följande:
    GodmorgonVad händer här inne då?Vi ska iväg på en liten hopping tur idag, så fort gubben vaknat, men det blir nog inte än på ett par timmar.Måste hitta lite snygga lång ärmade tröjor till skrutt, behövs nu när det börjar bli för varmt för jacka.Tips på några? Behöver inte vara danska, och helst inte jätte dyra
    småfolk
  • Buttelina
    lollypop skrev 2008-05-29 08:21:42 följande:
    Det kan ni lita på
    du har ju redan shoppat lite
    ängeln83 skrev 2008-05-29 08:22:39 följande:
    Ameeeeh, dom är ju dyra ju
    jaaa, i know men dom är ju fiiina
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-05-29 08:24:09 följande:
    Ingen aning, jag har aldrig haft det och inte sambon heller. Tror det grundar sig i att han är torr, sen har solkrämen gjort det värre. Ingenting hjälper på hans lilla hud, inte olja eller ngt... Hoppas på att bvc har nåt mirakeltips.
    åh, hoppas att bvc kan hjälpa er. Min kompis hade problem med eksem i sin uppväxt, inte skoj
  • Buttelina

GRATTIS NORA PÅ 6ÅRS DAGEN

• Buttelina
    NovJenny skrev 2008-05-29 08:26:20 följande:
    Jag tycke affärena har dåligt med långärmade tröjor nu!Inte ens en långärmad body går att å tag på nästan! grrr, vem sätter på sin bebis en t-shirt nu liksom? Ååååhhhh... Irriterade mig lite på detta när jag skulle handla långärmat till Lilly. He he.
    köp villervalla till henne
  • Buttelina
    lollypop skrev 2008-05-29 08:28:45 följande:
    du har ju redan shoppat lite Ja, snacka inte om det... Bränt ett par tusen på T den senaste veckan... Men vilka fynd jag gjort
    haha, din shopping galning
  • Buttelina
    NovJenny skrev 2008-05-29 08:30:37 följande:
    Ja, ska handla det bl.a. Plus en massa annat jag vill ha.Men först måste Noah få lite kläder, han som växer en massa nu. Nej, nu ska jag bege mig ut i fina vädret!Ha en underba dag allihopa!Kram kram
    ok TÄNK om jag hade kunnat skriva så... mina barn BEHÖVER inga kläder de har i princip allt de behöver ett år framåt
  • Buttelina

jo EN sak behöver jag! ett par nya skor till lillebror? någon som har förslag? gärna höga över vristen men ändå luftiga..

• Buttelina
    lillronya skrev 2008-05-29 08:36:56 följande:
    Kavat!
    jo det blir nog ett par kavat.. men hittar inga fina
    Tjejtriss skrev 2008-05-29 08:37:54 följande:
    Håller med
    vet du var man kan köpa kavat på nätet? vill bara kolla, sen prova i butik..
  • Buttelina
    Tjejtriss skrev 2008-05-29 08:39:06 följande:
    MÅSTE bestämma vilken Småfolks-t-shirt jag ska ha från LPL istället för den jag reklamerade.. svårt, svårt.. Är inte helt förtjust i den gula med blommor/fjärilar.. Funderar på den blå med giraffer..
    ska kolla...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9