Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Tjejtriss skrev 2008-05-29 08:39:06 följande:
    MÅSTE bestämma vilken Småfolks-t-shirt jag ska ha från LPL istället för den jag reklamerade.. svårt, svårt.. Är inte helt förtjust i den gula med blommor/fjärilar.. Funderar på den blå med giraffer..
    jag gillade rosa elefanterna och den med girafferna
  • Buttelina
    lillronya skrev 2008-05-29 08:48:03 följande:
    Å vad mycket fint där var!!
    ja eller hur! men varför kan dom inte göra vita skor med "pojkigt" tryck? då är dom svarta eller mörkblå..
    Tjejtriss skrev 2008-05-29 08:46:33 följande:
    Ja, rosa elefanterna har vi redan, även om Stella tyckte vi skulle ha en till Men det får nog bli girafferna..
    tyckte att girafferna var jättefin. inte så vanlig heller
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2008-05-29 21:59:39 följande:
    Glömde skriva att det gick bra hos läkaren idag . Ava friskförklarades, så ingen skena behövs för höften ! Som belöning för att hon var så duktig så fick det bli en rosa fin klänning (eller egentligen tunika, men för tillfället är det en klänning ) från Pop . Eller hittade jag bara en anledning att köpa ännu en klänning
    åhh, vad skönt! jag har tänkt på er idag!
  • Buttelina
    lollypop skrev 2008-05-29 23:46:08 följande:
    Nu har jag lagt in bilder i BT från dagens underbara shoppingtur med Jojoa75 och lillronya.Tack till er båda!!!
    jisses vad du shoppat fina kläder
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2008-05-29 23:50:29 följande:
    Sen titta in idag! Jättefina barn och inköp i boldtråden. Och tack till JEN80 för fint matchningstips till katvigleggingsen. Det blir en tur till pop skulle jag tro.
    boldtråden lättroad ikväll
  • Buttelina

jojoa: söt lilla tjejen! hon är så go!

har en liten ot fråga till dig.. meandis godisråtte klänning.. den orange.. vad kostar den och vilken strl skulle du rek till isabel? hon har 92/98 i tex villervallas klänningar..

• Buttelina
    lollypop skrev 2008-05-29 23:53:33 följande:
    Tack!Ja, det blev en del idag! Hittade mycket fint
    jodå, jag såg det måste ha kännts lite i plånboken
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-05-30 00:07:44 följande:
    Ååh va massa fint ni shoppat Gosis Emma med gröna luggen Har inte kommit in på FL på flera timmar juh Ingen som shoppar ngt ikväll?? (öh natt kanske)
    inte jag jag har köpstopp
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-05-30 00:11:31 följande:
    ojojojdå, hur länge då? Fast Isabel å lillebror behöver nog inte gå me rumpen bar  om du inte shoppar på nån dag kanske Tänkte inte heller shoppa mer på ett tag nu men är sååå sugen på lite mer småfolk
    ska inte shoppa kläder på ett tag.. blir kanske en sommarstuga istället men sugen är jag lite villervalla kommer det dock bli
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9