• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Tjollabolla skrev 2008-03-12 20:54:05 följande:
    Blev ju lite pelikansugen.... Men ESL är väl riktigt små i storlekarna? Tror inte att 86 i deras bodys hade räckt åt Milo faktiskt. Iaf inte om dom är som det jag kikat på innan.
    Jag tycker nog inte de är så små, den ugglebodyn jag har i 74 till tjejen är stor.
  • jompa

Godmorgon.

Verkar som att alla haft en bra natt, inte vi men det har vi väl aldrig

Idag kommer nog min body från Poppilopp och så ska jag nog beställa lite ny klädsel till Buggan

• jompa
    Angelinah skrev 2008-03-13 07:32:13 följande:
    Ihhhh!!!Ska ru beställa idag
    Japp om allt finns som jag ska ha så beställer jag idag
  • jompa
    Myris83 skrev 2008-03-13 07:26:06 följande:
    Gomorron tjejer!!Är det nån som vill hjälpa mig med en annan sak? Det är såhär att Elsa har fortfarande aldrig sovit en hel natt...hon är jättelätt å natta men vaknar allt från 3-25 ggr per natt eftersom hon tappar den J---A nappen! Är det nån som har erfarenheter av och ta bort nappen??? Andra förslag? :)
    Hur gammal är hon? Ibland kan man slänga i flera nappar i sängen så kanske de hittar en själv när de vaknar till och tar den (har dock aldrig funkat för oss).
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-03-13 07:43:30 följande:
    Var det nån här som nyligen beställt från Poppilopp?Jag beställde ju igår förmiddag har fortfarande inte fått nån orderbekräftelse, sist jag beställde kom den ju direkt.
    Jag beställde i går förmiddags och fick bekräftelsen direkt, men jag vet att sist jag beställde fick jag ingen så ring och kolla att de fått ordern och påpeka att ni inte får bekräftelsen.
  • jompa

Så tillbax från dagis och utvecklingssamtal. Det är tydligen bara hemma sonen trotsar, förvånande va

Åhhhhh jag är såååå shopping sugen, varit ända sen igår.

• jompa
    Angelinah skrev 2008-03-13 08:48:07 följande:
    me too
    Vad ska vi shoppa då? Nåt du är sugen på?
  • jompa
    Lina med Liten skrev 2008-03-13 08:52:37 följande:
    jag är med på hopping... hon det är via nätet (akutåka t stockholm orkar jag inte)
    Nä men du kan väl komma upp i slutet på mars början på apr om vi ska ta en ny runda på stan.
  • jompa

Mini78: Herregud så mycket fin shopping

• jompa
    lillronya skrev 2008-03-13 08:59:27 följande:
    Å vad den gråa kikkiden var fin i BT!!Ja allt annat med för den delen...
    Håller du på att mjukna nu
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9