• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

ängeln83 skrev 2008-03-12 12:26:08 följande:
    Den börjar kanske bli lite bebis nu, men skrutt ska snart byta rum och då blir det nån annan tuff tapet.
    Ängeln: Spökar du?
  • jompa
    gosmamman skrev 2008-03-12 12:32:17 följande:
    Halloj i tråden !kikade en sväng på tradera och belv lite deppig när jag såg hur dyr en tröja blivit som jag spanat in. www.tradera.com/auction/auction.aspörstod att det skulle bli dyrt men hade hoppats att det skulle räcka med 250 kr för då hade jag slagit till.
    Ja du den var väldans populär.
  • jompa
    Lina med Liten skrev 2008-03-12 12:47:13 följande:
    Jompa: söta mini i BT! gillar hon sin docka?? Thea bankar oftast sin i golvet bara

Ja du det är brorsans docka som hon lånar, ibland funkar den ibland inte.
  • jompa
    gosmamman skrev 2008-03-12 12:52:11 följande:
    Jompa- fast mini e så mini så seeer hon ju väldans rund och go ut Butte- härliga färger på lillebror idag
    Ja på den bilden ser hon nästan lite tjock ut
  • jompa
    Lina med Liten skrev 2008-03-12 12:57:20 följande:
    velour e super!!! Som du sa det håller sig så jäkla bra!!!!!!
    Ja fast nu när Mini kryper för fullt tycker jag de blir så dammiga, eller så är det jag som har det skitigt här hemma
  • jompa
    gosmamman skrev 2008-03-12 13:02:34 följande:
    haha, på den bilden.Min bebben ser alltid lite tjock ut  spelar ingen roll vilken vinkel *s*
    Men det är ju så de ska vara, runda och goa
  • jompa

Känner ett lite shopping sug jag. Kanske nåt litet man kan shoppa nånstans Glad

• jompa
    Tildamamman skrev 2008-03-12 13:32:46 följande:
    Skönt att höra att det är fler som lockas . Minns att detta hände titt som tätt äve på dagis när jag jobbade där Men Lillebror är lika intresserad av att plaska i hundens vatten, så det är nog just plaskandet han lockas av. Såg du att jag tipsade om att knyta resåren istället för att sitta o joxa med att försöka sy ihop den?? Enklare och håller bättre . Förresten, vet du var Zvartaliljan fått tag i rosa/vita Katvigen med fickor fram`?
    Enzokids.se köpte hon den.
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-03-12 13:38:55 följande:
    så j*vla söt din dotter är i bildtråden!! ååhh, vad gosig..
    Tack
  • jompa

Alltså jag är nästan lite sugen på de där blå Katvig velourisarna men är rädd att min lilla tjej drunknar i dem. Så fin färg på dem.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9