• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Mini78 skrev 2008-03-13 09:03:53 följande:
    jompa: Tack! Ja det blev en liten hög! Har slängt ute lite på T också men klädberget bara fortsätter att växa....
    Hahahaha ja men då är det som det ska. Själv hade jag shoppat en del till sonen för nån månad sen men han har sagt poff och växt ur en del redan, så nu måste det shoppas igen
  • jompa
    Myris83 skrev 2008-03-13 09:12:00 följande:
    Nån som vet vart gula shampoodle dressen finns? Jag skulle även vilja ha randiga molo bodyn+byxor i rosa/orange eller vad det är? Nån som vet vart det finns??
    Molon finns på Poppilopp.
  • jompa
    Mini78 skrev 2008-03-13 09:11:24 följande:
    jompa: Haha... åhhh då måste du ju shoppa igen. Han måste ju ha kläder stackarn!
    Ja det är ju skit jobbigt att behöva shoppa igen

Måste hitta några nya Småfolkströjor och lite nya Katvig ränder, vill även ha luvtröjan från Katvig i blå/grön men ingen svensk shop tar ju in den
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-03-13 09:02:36 följande:
    Mini- shit vad det har shoppats! lillronya- såg lite i BT! Har också de där byxorna på gång har jag för mig. (min mamma shoppade lite också men indirekt kommer det ju till mig )Ja, en liten runda på stan i april kanske vore något? Ni som bor i sthlm och omnejd.
    Ja det är klart du måste hänga med om vi drar en runda.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-03-13 09:20:10 följande:
    Eller hur är den snyyygg!!!! åÅÅ jag skulle nog kunna ha Kik Kiddar i en massa färger om det funnits. Tänk er en knall limegrön, en riktigt turkos eller varför inte en svart?!
    Skicka in förslagen till dem, en turkos skulle jag vilja ha.
    Egentligen var det ju lite tråkiga vår färger de kom med.
  • jompa
    Tildamamman skrev 2008-03-13 09:24:18 följande:
    Var det inte du som skulle stå emot ?? Jag tycker de är jättefina!! Men misstänker att Lillebror kommer att bli för varm i den...
    Jo då jag och lillronya är ju med i klubben: Våga vägra Kikkid dress
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-03-13 09:19:37 följande:
     Ja, det vore kul. Och dyrt!
    Ja Enzo har den men i fel stl tyvärr. Men de är oxå de ända som jag sett den hos.

Ja dyrt kan det bli men oj så kul
  • jompa

Borde inte EST få inte lite mer Katvig, mer ränder?
    Tycker det saknas hos många eller har de valt att inte ta in mer av dem.? Hemska tanke

• jompa

Nä men dog tråden nu? Nu när lilltjejen sover och man har tid

• jompa

Galet snygg den där suiten är Angelinah
    Måste leta tröja

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9