• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Men tjejer ni är galna!!!!

Kommer tillbaka från prommisen och ni har gjort en ny tråd och redan skrivit 8 sidor, alltså 8 sidor SkrattandeHemlis

• jompa
    isold2003 skrev 2008-03-04 10:58:27 följande:
    Schhhh, det är en hemlis
    Fina kläder du köpt, tycker du tröjan verkar stor, vi tycker nämligen att vårens kläder verkar större än höstens.
  • jompa

Angelinah: Gud så fint det var med Molo suiten under Pop tunikan. Gillar färgerna på Molon.

• jompa

Jag ångrar mig lite nu ang dotterns Molobody, den krusiduliga. Skulle ha tagit den i tröja istället för body. Hmmmm hur göra nu då?
    Ska jag ha tröjan oxå kanske eller ska jag sälja bodyn, vilka problem man kan ha då

• jompa

Förresten hur länge väntar ni på vinarmail innan ni hör av er till säljaren?
    Vann en auktion i söndags och har fortfarande inte fått något mail.

• jompa
    Mini78 skrev 2008-03-04 12:28:32 följande:
    Åh, ny tråd! Denna ska man väl lyckas att skumma igenom.... Har det hänt nåt nytt? Fler nyheter i de svenska Hopparna??
    Tjenixen.

Har du shoppat nåt på sista tiden eller du kanske redan handlat allt du ska
  • jompa

Såg denna på HM idag och den var så fin men varför finns den bara till stl 62 Skrikandes

• jompa
    Jen80 skrev 2008-03-04 12:57:35 följande:
    Haha, affären svämmar över med allt nytt, så hon är glad för den som shoppar en hel garderob haha. Finns verkligen inte plats för allt, så kläderna hade nog gärna fått stanna här hemma ett tag, men det är bara farligt för mig . Nu blev det bara en sommarsuit till Ilon än så länge.

Men då måste jag kanske göra mitt bästa och handla lite därifrån då så hon får undan en del.
  • jompa
    Jen80 skrev 2008-03-04 12:58:36 följande:
    Åh, va söt !! 62 är väl en alldeles perfekt stl till sommaren . Är den tunn?
    Den är som en vanlig munkjacka, super fin var den, så sur att den bara fanns till stl 62. Vill haaaaaa till Mini.
  • jompa
    Jen80 skrev 2008-03-04 13:04:25 följande:
    Hehe, du får göra det. Nej, hon står där nästan i panik och undrar vart hon ska göra av allt . Och snart kommer väl IdaT också ...Ingen idé för mig att hoppa in och jobba nu för jag kan inte ta mig in på nåt lager där och rota, för det är alldeles överbelamrat och jag har så ont i kroppen (eller bäckenet) så jag är rätt handikappad. Ist får jag hålla hårt i plånboken och försöka att inte shoppa för mycket... i maj kommer det ju en som vill ha en massa fina kläder ju ...
    Ahhh hade jag bott i närheten hade jag gärna hjälpt henne. Tänk att få rota runt i lådorna och hänga upp allt snyggt, vilken dröm
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9