Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Angelinah skrev 2008-03-11 12:15:28 följande:
    Bild i BTå katvig bysserna ser faktiskt ut att bli perfekta *hoppas hoppas*
    fiina inköp!! Blev du nöjd med bodyn?
    ängeln83 skrev 2008-03-11 12:13:58 följande:
    Mailade Poppilopp angående gröna lejon baggysar innan: Hejsan! Vi har inte gjort någon beställning på dom, men eventuellt så gör vi en extrabeställning nu, då vi även måste ta in mera av sånt från IdaT som redan har hunnit ta slut. Men isåfall kan det dröja 2-3 veckor innan det kommer in! Hälsningar Christel, Poppilopp
    ÅHHH, då måste vi be henne ta in igelkottebyxorna oxå ju!!
  • Buttelina
    Angelinah skrev 2008-03-11 12:18:40 följande:
    superfin body... tack
    aha, vad bra att du blev nöjd
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-03-11 12:19:08 följande:
    Vad tycker ni, passar han i IdaT:s tröjor?Ursäkta för omatchande byxor
    åhh, jättesöt är han
  • Buttelina

helt chockad är jag! ´har några auktioner som går ut nu. sålde cubus hängsle jeans och jeans jacka. Skrev ut att frakten blev 44kr och satte köp nu på 70 kr tror jag det var. Så nu gick dom ut och nån hade ninjat dom så jag fick 125kr Förvånad. SÅ förvånad!

• Buttelina
    lillronya skrev 2008-03-11 12:59:34 följande:
    Den ser fin ut för de pengarna...Såg du sittläget i vår vagn? Eller försvann den i allt snack?
    nä, jag såg och tackade för bilden hälften av alla inlägg försvinner i mängden
    isold2003 skrev 2008-03-11 13:00:05 följande:
    Billiga vagnar iofs men jag kan inte med fasta framhjul, sorry
    nä, det gör inget... jag kollar fortfarande runt bara... det är så SURT att köpa en dyr vagn och så vill inte isabel åka i den... det är därför som jag kollar efter BILLIGA vagnar...
  • Buttelina
    lillronya skrev 2008-03-11 13:01:45 följande:
    Nä det hade inte jag heller valt.
    men saken är den att det spelar ingen roll om det är tungt för den kommer användas MINIMALT... bara vid dom tillfällena isabel inte orkar gå eller ska sova... hon kommer kanske åka 5% av tiden som vi är ute...
  • Buttelina
    isold2003 skrev 2008-03-11 13:05:16 följande:
    Det förstår jag. Finns det ingenstans att prova p&t tex i någon butik i närheten? Du får hoppa på någon på stan
    ja, vi får nog åka runt lite i helgen
    lillronya skrev 2008-03-11 13:06:55 följande:
    Okej. Nä då spelar det ju inte så stor roll....
    nä.. fast usch jag är sååå kluven
  • Buttelina

oj fick nyss mail från poppilopp jag skrev till henne att jag visste minst 3st som ville ha kottebyxorna i strl 86 1 strl 74 och 1strl 92. och hon kunde köpa in dom till mig  men de kommer inte på hemsidan utan det blir som en bokning tJOHOO

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9